Det altså super tilbud !! Syntes jeg hehe 
http://www.onlinekids.dk/product_info.php?products_id=479&gclid=COuozL3Pkp4CFRkF3godjBlqpA
Jow.... det er sgu billigt nok.... Har du kigget hos ønskebørn efter sådan en færdig pakke? og sammenlignet dem?
Jeg er ret sikker på jeg har set de pakker billigere, og det er vidst stort set altid en Trille barnevogn der er med.... gå lige ind og tjek inden du bestiller denne...
Det eneste jeg vil sige er at med hensyn til madrasserne kan det ske i må investere i nogle andre alligevel.... normalt følger der kun pyntemadrasser med til vogne og lifte, men det kan godt være, når de skriver sådan dér, at det er en ordentlig madras alligevel, undersøg også lige det, hvis i kan komme til det...
Men jow en emmaljunga barnevogn, som min, koster det samme som hele den pakke du der har fundet, så det er et glimrende tilbud, og så kan jeg lige se at der lige nu er en gratis babyalarm med.....
ellers kan jeg i øvrigt foreslå dig babyalarmen fra IKEA, den koster 250 kroner, og er rigtig god, selvom den kun rækker 100 meter skriver de....
Anmeld