jeg tog stilling for mange år tilbage...meget nemt valg for mit vedkommende...hvis andres organer kunne havde reddet min datter, ville jeg jo havde været jordens lykkeligste mor i dag...og omvendt hvis nogle af min datters organer kunne havde været brugt, ville der sidde en anden vildt lykkelig mor derude i verden (de kunne dog ikke bruges da hun var for syg) og tankegangen er...at hvis andres organer måske kan give mine børns mor et længere liv, ville de blive lykkelige..og omvendt igen, kan andre børn blive verdens lykkeligste børn, fordi de får lov til at beholde deres mor i nogle ekstra år...og jeg ikke skal bruge mine organer, ja så ville jeg med glæde give det videre, jeg skal jo i den situation ikke bruge det til mere.
og jeg syntes der er fedt at vide at man i det tilfællede ikke har levet forgæves.
desuden mener jeg det er så modbydeligt at folk ikke enten klart melder ja eller nej, for ligger man der, og ikke kan svare for sig selv, så er det dælme synd for familien...
michael har meldt ud at han ikke ønsker at være organdonor, og han ved han ikke skal stille spørgsmålstegn ved det hvis jeg dør...mit liv/mit valg.
så søde piger...tænk jer om, tag stilling...en dag kan det blive aktuelt 7-9-13 naturligvis.
Anmeld