Sove hos venner første gange - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

ekzunz

Eva skriver:

Kan du så få hende afsted....altså, hun er ikke en lille pige, men en stor af slagsen....

Mine har først sådan rigtig ville i skolealderen, men har haft venner her tidligt og det synes jeg og de er super hyggeligt...og at mor ikke kan lide det er ikke god nok grund...

Knus Eva..

Jeg læser hvad i skriver - og er gået lidt i tænketank for at vænne mig til tanken.....

Jeg overvejer til imorgen - men farmand er nu meget værre end mig, så han skal også lige overtales...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Jeg læser hvad i skriver - og er gået lidt i tænketank for at vænne mig til tanken.....

Jeg overvejer til imorgen - men farmand er nu meget værre end mig, så han skal også lige overtales...

Jeg må lige sige at jeg synes I har en super sej datter...virkelig og jeg ville være så stolt over hende.

Hvorfor er det svært at sende hende afsted, når hun gerne vil det er dafantastisk, sej lille tøs i har jeg...bare mine havde haft lidt mere af den styrke, men det har de ikke på det område, i den alder...

Tænk hvilken oplevelse hun får og hvordan det vil styrke hende endnu mere..afsted afsted afsted... og så kan dig og din mand nyde roen og hinanden..

Knus og glæder mig til at høre hvad det ender med..

Anmeld

19. november 2009

ekzunz

Eva skriver:

Jeg må lige sige at jeg synes I har en super sej datter...virkelig og jeg ville være så stolt over hende.

Hvorfor er det svært at sende hende afsted, når hun gerne vil det er dafantastisk, sej lille tøs i har jeg...bare mine havde haft lidt mere af den styrke, men det har de ikke på det område, i den alder...

Tænk hvilken oplevelse hun får og hvordan det vil styrke hende endnu mere..afsted afsted afsted... og så kan dig og din mand nyde roen og hinanden..

Knus og glæder mig til at høre hvad det ender med..

Jeg tror jeg synes det er svært fordi hun jo stadig sover i min seng næsten hver nat....jeg synes hun er langt væk bare hun sover på sit værelse....

Men det er da rigtigt at det gælder om at gribe chancen, og hun har selv snakket om det flere gange, så vi burde nok bare sende hende afsted. Nu har jeg skrevet til moderen at jeg lige vender tilbage i løbet af imorgen, de skal nemlig lege og på McDonalds - og så ér det jo super-hyggeligt at slutte af med at sove sammen.

Men det er sjovt så stor forskel der er på børn, Kenneth på næsten 15 sover næsten aldrig alene i weekenden, han har altid enten gæster eller er på besøg, og hans lillebror på 13 har vist sovet ude hos venner 10 gange - og vi har flere gange hentet ham, selv om han skulle sove hos naboen...

Hvorfor skal de dog også blive så hurtigt store.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.