Sove hos venner første gange - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.271 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2009

ekzunz

Hvor gamle var jeres børn da de begyndte at overnatte hos venner og veninder for hyggens skyld?

Jeg har lige sagt nej til at min 3 årige skal overnatte ude i morgen, men er det ikke liiiige tidligt nok, eller er jeg bare pylret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes det er fint, hvis de selv vil. Idun var vidst også 3 år, første gang Men tættere på 4 end 3...

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

Når det er i den alder som 3 år så vil jeg tage stilling til det udfra hvordan og hvor meget jeg kender til hendes venindes forældre for er jo dem man skal overlade sit barn til. Hvis jeg har forstået det rigtigt og det er en anden pige hun skulle sove ved som også er 3 år.

Anmeld

19. november 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Jeg syntes det er fint, hvis de selv vil. Idun var vidst også 3 år, første gang Men tættere på 4 end 3...

Klara bliver 4 til marts, så hun er vist også tættere på 4 end 3, meeeen - min lille pige?? Hun skal da sove i min seng.....

Åhhh - måske jeg skal overveje....

Anmeld

19. november 2009

ekzunz

suanne85 skriver:

Når det er i den alder som 3 år så vil jeg tage stilling til det udfra hvordan og hvor meget jeg kender til hendes venindes forældre for er jo dem man skal overlade sit barn til. Hvis jeg har forstået det rigtigt og det er en anden pige hun skulle sove ved som også er 3 år.

Jo - det er en venindes mor der har spurgt. Jeg har fuld tiltro til forældrene, det er slet ikke det der bekymrer mig......jeg tænker jo at min lille prinsesse kommer til at savne sin moar.....eller er det moar der savner Klara....?

Anmeld

19. november 2009

Honningblomst

Kan du så få hende afsted....altså, hun er ikke en lille pige, men en stor af slagsen....

Mine har først sådan rigtig ville i skolealderen, men har haft venner her tidligt og det synes jeg og de er super hyggeligt...og at mor ikke kan lide det er ikke god nok grund...

Knus Eva..

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Klara bliver 4 til marts, så hun er vist også tættere på 4 end 3, meeeen - min lille pige?? Hun skal da sove i min seng.....

Åhhh - måske jeg skal overveje....

HAHA

Ja, jeg kan godt følge dig Men jeg ville da bare være glad for at hun var populær og social og havde lyst til det .... Når hun selv vil

Anmeld

19. november 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

HAHA

Ja, jeg kan godt følge dig Men jeg ville da bare være glad for at hun var populær og social og havde lyst til det .... Når hun selv vil

ja, sådan ville jeg også tænke og når de vil, så bare afsted...det er ikke sjovt for børnene når ikke de tør og kæmper med det. Så jeg tænker jo før jo bedre...

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Eva skriver:

ja, sådan ville jeg også tænke og når de vil, så bare afsted...det er ikke sjovt for børnene når ikke de tør og kæmper med det. Så jeg tænker jo før jo bedre...

Helt sikkert

Idun er også rigtig glad for at sove ude også på koloni og det. Jeg elskede også at sove ude, da jeg var barn, så det er dejligt at hun er tryg ved det.

Anmeld

19. november 2009

Vingummien

Znuzke skriver:

Jo - det er en venindes mor der har spurgt. Jeg har fuld tiltro til forældrene, det er slet ikke det der bekymrer mig......jeg tænker jo at min lille prinsesse kommer til at savne sin moar.....eller er det moar der savner Klara....?

Nok mor der kommer til at savne hende, men tror også jeg havde sagt nej hehe.

Men hvis det er et ja så lav en aftale om at de bare kan ringe efter dig hvis det er uanset om kl så er 3 om natten, hvis der f.eks skulle komme noget hjemve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.