Eva skriver:
Super I bare tog den, ved ikke lige hvad mange venter på med de små og bleen.
Hej Eva!
Personligt kan jeg sige, at jeg ikke bare tager den væk fra min datter, fordi den jo er tryghed for hende - ligesom sutten var. Det er noget hun altid har haft på. Med sutten snakkede vi om det et par uger før, at nu var hun altså stor nok osv. Det samme gør vi nu med bleen.
Endnu har hun ikke lyst til at smide bleen....nogle gange har jeg prøvet at sige til hende, at nu skal vi prøve...så står hun bare og piver og går selv ud og tager en ny ble på. Jeg kan ikke fjerne bleerne helt, da lillebror stadig bruger ble.
Min plan er dog, at til juleferien sker det og så tager julemanden dem med hjem.
Grunden til jeg ikke presser hende er fordi, at alle siger man bare skal vente og ikke presse på, så giver det bare bagslag - samme siger pædagogerne i børnehaven. Hun vil ikke en gang lave prut i børnehaven med ble på, men venter til hun kommer hjem....er bange for hun bare holder sig helt i børnehaven osse, hvis hun får bleen af.
Men, det kunne da være rart den snart kom af - syntes hun er gammel nok til det og hun forstår udmærket hvad der sker, hvornår hun skal tisse og hvornår hun skal lave prut.
Lone
Anmeld