Nå, så er det slut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Lene76

åh nej da..... ved ik rigtig hva jeg ska skrive så jeg sender et kram istedet.

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Susan1978

Kære AG og familie

alle mine tanker til jer, hvor er det dog uretfærdigt.

Jeg kan godt forstå at babysnak bare ikke er fedt nu.

Men du skal vide at vi alle er her for dig og du vil være savnet.

Vi glæder os til du kommer tilbage til os.

Anmeld

19. november 2009

Tikki

Kæmpe kæmpe kæmpe kram til dig - jeg er tom for ord. Pas på hinanden og kan godt forstå du trænger til pause herfra. Vi "ses" igen, når du er ovenpå.

Kram Jeanette

Anmeld

19. november 2009

Tynen

Kæreste, kæreste AG!

Først sender jeg dig mine varmeste tanker. Hvor er det dog en uretfærdig og forfærdelig tid du/I har været igennem!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i og forstå at du har brug for en pause herinde fra, så du kan finde dig selv i alt det her.

Jeg er fuldstændig tom for ord - Og det sker ikke så tit!
Jeg synes det er bund uretfærdigt, bund frustrerende og bund ulykkeligt det hele!
Jeg troede virkelig at det hele var 100% okay, siden updaten i sidste uge..

Tag den tid du har brug for.
Måske det bare er et par dage til det hele er kommet lidt på afstand - Måske er det et par uger eller måneder?!
Du ved hvor vi er, og forhåbentlig ved du at du vil være savnet imens!

Tænker rigtig meget på dig!

/Trine

Anmeld

19. november 2009

Juniors mor

nej nej nej! Det er jeg bare rigtig ked af at høre. Ved slet ikke hvad jeg skal skrive.....men du får et stort knus og en masse tanker.

Helle

Anmeld

19. november 2009

birgittemarie

Kæreste AG, hvor er jeg ked af at høre, det gik sådan. Det er uretfærdigt, at sådan noget kan ske.

Jeg håber virkelig, du kommer tilbage til os snart igen. Gud fri mig vel, hvor må det være hårdt, det du går igennem nu.

Mange tanker og stort knus

Birgitte

Anmeld

19. november 2009

ka li ja

ååhhhh hvor er det hårdt ag! aner jo overhovedet ikke hvad det vil sige at sidde i det du sidder i men, kan kun forestille mig det værste.

som de andre ved jeg heller ikke hvad jeg skal sige, udover at jeg fuldt ud forstår du har brug for pause herfra.

jeg sender dig de varmeste krammere. det har du virkelig brug for er jeg sikker på

Anmeld

19. november 2009

linemus

Det gør mig virkelig ondt, ag. Sender et kæmpe kram og en masse kærlige tanker.

Knus Line.

Anmeld

20. november 2009

Nadi

Åh nej Ag!! Hvor er jeg frygtelig ked af at høre det er endt sådan, det er bare alt for uretfærdigt, hvor er jeg ked af det på dine/jeres vegne

Jeg håber du er tilbage igen snart, kan dog godt forstå hvis du har brug for en pause. Men husk på vi er her for dig

Knus Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.