Nå, så er det slut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Marco2

Hej piger.

Ja, så er jeg kommer hjem fra Skejby og nu er det definitivt slut.

Den rutchetur de sidste 14 dage har været kan selt ikke beskrives.

Først gravid, så abort, så hjertelyd og nu er det så slut.

Jeg har fået nogle piller med hjem som jeg kan spise til en medicinsk abort og ellers skal jeg møde på Skejby på mandag til en udskrabning.

Jeg er så tom indeni. Den følelsesmæssige tur det her har været har lidt taget pippet af mig. Jeg stortuder og ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv.

Jeg tror jeg lige holder en pause herindefra et stykke tid. Jeg føler ikke lige jeg kan rumme babysnak, og det er jo det siden her er for. Men om jeg ændrer mening senere kan jo godt være. Lige nu er alt bare kaos indeni mig.

Ha' det godt til vi ses igen, og pas på hinanden.

Stort knus AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Millebasse

Puha, sikke en omgang du skal igennem!

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive til dig, sidder med tårer i øjnene...

Vil bare sige at jeg sender det største kram til dig og du kommer bare tilbage hertil når du selv føler for det

Camilla

Anmeld

19. november 2009

Lise

For Fanden, altså... det er simpelthen så skide hamrende uretfærdigt!!!!  

Ved ikke hvad jeg skal skrive. Jeg er bare f***ing ked af det på dine vegne....

Forstår til fulde din beslutning, men håber at vi snart ser dig herinde igen.

Anmeld

19. november 2009

..

Ved ikke helt hvad jeg skal skrive men hvor er jeg bare ked af det på dine vegne..
Pas godt på dig selv og håber du kommer tilbage en dag.

Anmeld

19. november 2009

Anja

Meget meget forfærdeligt ....

Ved ikke hvad jeg mere skal skrive, men forstår godt at du trænger til pause og luftforandring for en tid.

Anmeld

19. november 2009

ivfmarie

Åh gud, Kære Marco!!

Det gør mig dog uendelig ondt at læse... Jeg aner slet ikke hvad jeg kan skrive uden at det lyder plat.

Jeg vil bare sende dig et kæmpe kram, og sige at jeg tænker på dig, og jeg forstår dit valg. Jeg håber at vi ser dig snart igen.

Knus Marie

Anmeld

19. november 2009

Louise mortil4

ved slet ikke hva jeg skal skrive, det er bare ikke fair det du skal i gennem.

Sender dig en kæmpe kram

Håber du kommer her ind igen en gang når du er klar.

Anmeld

19. november 2009

Muffinmus

øv øv, havde rygtet det ville ende sådan her. Er ked at du skulle igennem glæden oven i.

Håber du kommer igen snart og er klar til endnu en omgang. Vi skal nok støtte, husk vi er flere der har været igennem en Ma som gerne vil hjælpe hvis vi kan.

Kram herfra og håber du er ok.

Anmeld

19. november 2009

Grynt

Kære AG, det gør mig ondt at du skal igennem det her. Jeg håber en dag solen atter skinner på dig og din familie.

Tanker og knus herfra

Tina

Anmeld

19. november 2009

Kaufie

Åhnej AG - det gør mig virkelig ondt! Det er helt igennem umenneskeligt det du har været igennem - håber I kommer over det med masser af støtte fra hinanden og familien.

Jeg forstår din beslutning om at holde pause fra baby - men håber ligesom de andre, at du snart kommer tilbage. Vi skal sgu ha' gjort de lømler til storesøskende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.