Argh christ, malou-ingey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Må altså liiiige.. Kan ikke lade være... Undskyld...

http://www.arto.com/section/user/profile/gallery/?id=5377528&category=4240389

har trods mine mange kanaler ikke fulgt så meget med på det sidste...bliver stiktosset når jeg ser den serie..

Men hvad sker der lige for hendes "flash my boobies" billeder????????????????????????????++++

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Juniors mor

Tynen skriver:

OMG!!!

Anmeld

18. november 2009

Tut

Tynen skriver:

AAAAARRRGGGGGHHHHHH.......... O M G!!!!!!

Hvad sker der for tøsen?

Og tunis - hvad laver du på arto, du er sgu da for gammel

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Jeps...
Det afsnit med Inge, er det afsnittet som de sender idag kl 21 på kanal4 ?

Nej, det kommer først på tv i næste uge.. Men se du bare med i aften!
Der er guf hvis man har brug for tips til at overleve 4 uger med 400kr... Hvis man har tvillinger, forståes

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Tut skriver:

AAAAARRRGGGGGHHHHHH.......... O M G!!!!!!

Hvad sker der for tøsen?

Og tunis - hvad laver du på arto, du er sgu da for gammel

Leder sgu da efter gossip til dig

Ej, læser det gode sladder inde på jubii.dk.. De smider om sig med links og andre gode sager - Slurp!

Anmeld

18. november 2009

Stumpen

Jeg har forsøgt at være tyne-wannabe, men jeg krummer for vildt tæer når jeg ser det program og har nærmest ondt af samtlige unger -især tino (er det ikke der han hedder??)

Så til jer der lyder til at være garvede dum-fans er der aldrig nogen som er blevet anmeldt eller lignende?? For tvivler på at jeg har set det værste af det værste...

Anmeld

18. november 2009

Lise

Så fik jeg det set. Men er sgu slet ikke lige så forarget over afsnittet, som jeg er over hendes fotoalbum  OMG!!!!

PS: Jeg havde svoret at Nicky var til fyre

Anmeld

18. november 2009

Tut

Stumpen skriver:

Jeg har forsøgt at være tyne-wannabe, men jeg krummer for vildt tæer når jeg ser det program og har nærmest ondt af samtlige unger -især tino (er det ikke der han hedder??)

Så til jer der lyder til at være garvede dum-fans er der aldrig nogen som er blevet anmeldt eller lignende?? For tvivler på at jeg har set det værste af det værste...

Jeg kan kun huske at Christina og Peter fra Amager, dem med Lukas blev meldt for et eller andet og de var til møde hos kommunen. Men ungen blev ikke taget fra dem.

Man kan kun give dig ret, der er godt nok meget lort i den serie.

Men tænk hvis de alle sammen var sådan nogen intelligente og fantastiske mødre - så havde vi ikke noget at bitch om. Og så havde det sgu været kedeligt TV.

Jeg er bare trist over at jeg ikke skal sidde og vold-trykke på F5 mere hver tirsdag og onsdag formiddag, indtil de releaser de nye afsnit.

Min mand sagde at han håber fandme jeg har født inden på tirsdag for ellers bliver det sgu en lang dag for mig uden DUM  Og han har jo ret min kære mand.

Anmeld

18. november 2009

Tut

Lise skriver:

Me to - Jeg var SÅ sikker på det...

Anmeld

18. november 2009

Juniors mor

Lise skriver:

Så fik jeg det set. Men er sgu slet ikke lige så forarget over afsnittet, som jeg er over hendes fotoalbum  OMG!!!!

DET var jeg også helt sikker på!! Men nej nej, han er jo åbenbart til Hannah...

Gad vide hvor længe det forhold holder? Tynen du må da vide om de stadig er sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.