Argh christ, malou-ingey

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Tynen

.. Du skulle edderhugme have en verbal armbøjning

Trine - Forarget over DUM-ending

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Lise

Ihhh, har ikke set det sidste afsnit endnu - men GLÆDER mig!

Anmeld

18. november 2009

Tut

Hun er uden tvivl den værste mor af alle DUM mødrene og der skal sgu meget til hvis man skal være værre en MalouStella og Christina (lukas)....

Heldigt for hende at hun har sin stedmoder - men den fucking teenage tøs sætter ikke engang pris på det. Hun ter sig bare...

Anmeld

18. november 2009

Juniors mor

Jeg er rystet over hende

Gad vide om hun ikke bliver sendt på sådan et hjem, så hun kan lære at passe pigen (.....har glemt hvad hun hedder ...) ?

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Tut skriver:

Hun er uden tvivl den værste mor af alle DUM mødrene og der skal sgu meget til hvis man skal være værre en MalouStella og Christina (lukas)....

Heldigt for hende at hun har sin stedmoder - men den fucking teenage tøs sætter ikke engang pris på det. Hun ter sig bare...

Swwy, Lise! Hvis du vil vente med at høre hvad der foregår til du har set afsnittet, så hop det næste over

Arhmen! Har du set der hvor hun bare sidder og griner/smasker så hamrende provokerende mens Britt fortæller hende hvor vigtigt det er hun at tager sig af Annabelle hvis hun græder eller er træt??

FÅRK! Jeg har aldrig før haft så en uimodståelig trang til afstraffelse

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Må altså liiiige.. Kan ikke lade være... Undskyld...

http://www.arto.com/section/user/profile/gallery/?id=5377528&category=4240389

Anmeld

18. november 2009

Mikkelmusen

Nu ved jeg ikke om det er nye eller gamle afsnit men jeg kan bare ikke snuppe hende der Michelle med Viktoria. Hun er bare mega egoist, og det er kun hendes måde der er rigtig. Hun er vildt selvglad og kan vist kun li sig selv. Det er til at brække sig over.

Anmeld

18. november 2009

Lise

Juniors mor skriver:

Jeg er rystet over hende

Gad vide om hun ikke bliver sendt på sådan et hjem, så hun kan lære at passe pigen (.....har glemt hvad hun hedder ...) ?

Hun hedder da Annabel, hvilket altid minder mig om der hvor jeg holdt Blå mandag og gik til Young Club AKA alkoholfri fest i de tidlige teenageår i Aalborg

Anmeld

18. november 2009

Tynen

Mikkelmusen skriver:

Nu ved jeg ikke om det er nye eller gamle afsnit men jeg kan bare ikke snuppe hende der Michelle med Viktoria. Hun er bare mega egoist, og det er kun hendes måde der er rigtig. Hun er vildt selvglad og kan vist kun li sig selv. Det er til at brække sig over.

Ser du Kanal5 i tiden?

Så hende derpå idag og ja! Kan serisøt ikke klare den attitude

Anmeld

18. november 2009

Mikkelmusen

Tynen skriver:

Ser du Kanal5 i tiden?

Så hende derpå idag og ja! Kan serisøt ikke klare den attitude

Jeps...
Det afsnit med Inge, er det afsnittet som de sender idag kl 21 på kanal4 ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.