MariaE skriver:
Ja, tror også det er ok hvis man bare bruger skoene måske 30 min og så af med dem igen. men de skal bare ikke bruge i flere timer af gangen. Det er så synd at ødelægge deres fødder så tidligt bare fordi det er upraktisk med futter. Så evt have et par Reima futter der gerne må slides på ude i sankassen eller på asfalt... DEt vare jo ikke længe før vores unger kan gå og lege:)
Men...de sko Tynens mor har, babyens første sko, de er da super nuttede...skal måske lige have sådan et par ...snart:)
Jeg er bestemt heller ik ude på at ødelægge hendes fødder;)
Men de futter der som du snakker om dem har vi og når Freja rejser sig udenfor og går rundt så glider hun i dem og falder..
Desuden er de så varme så frejas fødder er helt våde når hun får dem af.. hun kan slet ikke ånde i dem og så risikerer man fodsvamp... det er vi heller ikke interesseret i.. så det er sådan liiiiidt svært..
Sko virker her og i alle de sko-forretninger jeg har været i har de sagt at der ikke sker noget ved det så længe hun ikke har dem på hele dagen..
det er nok et holdningsspørgsmål... her får freja lov at komme ud og lege og så går hun altså også.. og så får hun sko på... :)
Anmeld