Aller første par sko..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2008

Tynen

Jamen må man smide det herinde?
Ville sgu være så træt af at Henrik laver en NB og blokker hele pisset :)

Nå, ellers må jeg jo slette det.

www.sweet-design.dk

De er ved at få en helt ny side op at stå så den ikke er så forvirrende - Det er derfor jeg har været så fraværende herinde. Det tager fandme lang tid!! GAB!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2008

Rasmine

Fårk mand, det er sgu da Stella pigen, som poserer så fint dér!
Nice!

Anmeld

21. april 2008

Loggidut

ajjjj Tynen...laver din mutti selv alt det?

gosh hvor er det flot!

Anmeld

21. april 2008

Tynen

Det er kun nogle af dåbskjolerne og dragterne hun syr selv :)

Takker på herskabets vegne ;)

Trine

Anmeld

21. april 2008

Sille

MariaE skriver:

Hmm.. Bruger altså bare helt almindelige læder futter.

Alle normale sko kan misforme deres fødder helt vildt hvis man giver dem dem på for tidligt, også derfor mange børn og voksne har tæer der går lidt ind over hinanden. Børns fødder er faktisk udviklet til at kunne tåle først at få sko på når de er ca 1 år eller lidt mere.
Så William får sine sko når han skal udenfor og gå, ikke før. Det går ok med futterne, han kan glide lidt, men det er jo også med til at give ham balace fornemmelsen.
Ellers kan han sagtens gå rundt om alt i futterne:)
Men glæder mig... Var inde og købe futter i en større str og kiggede LANGT efter de super søde babysko. Men ja, kors de er dyre sådan nogle.
Og sandaler....han får sikkert sandaler også som det første da han jo måske går selv snart...hvem ved:)

Læderfutter dur jo ikke rigtig på asfalt... og i sandkassen... så derfor har vi købt sko.. Hun har ikke sko på indenfor men udendørs..

Anmeld

21. april 2008

Muffinmus

Ja, tror også det er ok hvis man bare bruger skoene måske 30 min og så af med dem igen. men de skal bare ikke bruge i flere timer af gangen. Det er så synd at ødelægge deres fødder så tidligt bare fordi det er upraktisk med futter. Så evt have et par Reima futter der gerne må slides på ude i sankassen eller på asfalt... DEt vare jo ikke længe før vores unger kan gå og lege:)
Men...de sko Tynens mor har, babyens første sko, de er da super nuttede...skal måske lige have sådan et par ...snart:)

Anmeld

21. april 2008

Sille

MariaE skriver:

Ja, tror også det er ok hvis man bare bruger skoene måske 30 min og så af med dem igen. men de skal bare ikke bruge i flere timer af gangen. Det er så synd at ødelægge deres fødder så tidligt bare fordi det er upraktisk med futter. Så evt have et par Reima futter der gerne må slides på ude i sankassen eller på asfalt... DEt vare jo ikke længe før vores unger kan gå og lege:)
Men...de sko Tynens mor har, babyens første sko, de er da super nuttede...skal måske lige have sådan et par ...snart:)

Jeg er bestemt heller ik ude på at ødelægge hendes fødder;)
Men de futter der som du snakker om dem har vi og når Freja rejser sig udenfor og går rundt så glider hun i dem og falder..
Desuden er de så varme så frejas fødder er helt våde når hun får dem af.. hun kan slet ikke ånde i dem og så risikerer man fodsvamp... det er vi heller ikke interesseret i.. så det er sådan liiiiidt svært..
Sko virker her og i alle de sko-forretninger jeg har været i har de sagt at der ikke sker noget ved det så længe hun ikke har dem på hele dagen..
det er nok et holdningsspørgsmål... her får freja lov at komme ud og lege og så går hun altså også.. og så får hun sko på... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.