Aller første par sko..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. april 2008

Sille

Ja så er de første ecco sko købt og afprøvet.. (500 bobs8() De er sgu gode og freja går super i dem.. nu gik den ikke længre med termo futterne.. de er for varme og hun glider rundt i dem når hun rejser sig af ting og går rundt ved ting.. og desuden drejer de rundt når hun kravler.. så hun har fået et par sko..
:)
Syns sgu hun bliver så stor...:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2008

Juniors mor

Vi har også købt de første Ecco sko - faktisk er det 7 mdr siden vi købte dem, for der var de på tilbud til 100 kr, så jeg kunne ikke dy mig. De er dog ikke afprøvet endnu, da Julie ikke rejser sig op endnu, men de ligger klar i kassen til den dag hun får brug for dem ;)
Og jeps - de bliver bare alt for hurtigt store, man må huske at nyde hver dag....

Anmeld

19. april 2008

Tikki

Ja, har selv tænkt på det med sko :)....men hun står stadig kun på knæ, når hun prøver at rejse sig op. Det er bare så rigtigt at de ryger rundt på foden de futter, når hun kravler, og når jeg går med hende, træder hun forkert pga. dem.....så måske skulle jeg alligevel ;)

Anmeld

19. april 2008

Rasmine

Harh!
Rasmus har hjemmefutter!
Han gider ikke engang stå.
Dovne knægt, men gosh hvor jeg dog glæder mig til at købe hans første par sko!
Og i det hele taget til han kravler og går.
MEN vil dog lige huske at nyde roen så længe.
:)

Anmeld

20. april 2008

ka li ja

ja kan godt huske det fra da alexander skulle ha sine f'rste par sko, men han gik ogs[ hurtigt. 500kr for et par mini mini sko. men s[dan var det bare. her er der ingen chance for han g[r forel'beligt, s[ jeg har k'bt et par spiderman hjemmesko med fast bund og h'je sider som han kan bruge indtil da. knus fra karina

Anmeld

20. april 2008

Muffinmus

Hmm.. Bruger altså bare helt almindelige læder futter.

Alle normale sko kan misforme deres fødder helt vildt hvis man giver dem dem på for tidligt, også derfor mange børn og voksne har tæer der går lidt ind over hinanden. Børns fødder er faktisk udviklet til at kunne tåle først at få sko på når de er ca 1 år eller lidt mere.
Så William får sine sko når han skal udenfor og gå, ikke før. Det går ok med futterne, han kan glide lidt, men det er jo også med til at give ham balace fornemmelsen.
Ellers kan han sagtens gå rundt om alt i futterne:)
Men glæder mig... Var inde og købe futter i en større str og kiggede LANGT efter de super søde babysko. Men ja, kors de er dyre sådan nogle.
Og sandaler....han får sikkert sandaler også som det første da han jo måske går selv snart...hvem ved:)

Anmeld

20. april 2008

Marco2

Tror I de her sko er gode og ikke skadelige for fusserne?? Ser det ikke ud som om bunden er lidt som læderfutterne??

http://babyshoesource.com/pediped/girls.html

Anmeld

20. april 2008

Muffinmus

Måske. I hvert fald af læder. Men der er 2 lag plus skumsål. Så ved ikke om de bliver for stive. Lidt svært at se med mindre man har dem i hånden tror jeg. De skal vel bare kunne sprede deres tær og bukke dem i ledene, så er de ok. I hvert fald til de bliver lidt ældre.

Anmeld

20. april 2008

Tynen

Vil også lige flexe Stella nye sko/futter :)

Det ser lidt opstillet ud, men her sidder hun lige som skomodel for min muttis web-biks.

Håber billedet virker - Kan kun finde ud af at linke billeder fra IG.
Kan ikke finde andre steder hvor der gemmes som JPG :) NERD!

Trine

Anmeld

20. april 2008

Rasmine

Må vi snart få et link til den biks?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.