Nix 
Det aller aller bedste råd jeg fik nogensinde, var fra min JM (hun var cool og gav mig i øvrigt mange råd, hun havde været JM i 39 år og havde set det meste
)
MEN hun sagde: HVIS du vil det med at amme fuldt, så får du pip i låget, hvis du ikke får det til at være en del af din hverdag. Du skal kunne gøre alt det samme, som du ellers kan, mens du ammer. Lav mad med en arm og am' med en arm osv. Spis, sov, ryd op, stryg, dyrk sex osv... Det skal bare være en del af det, du ikke skal bruge energi på.
Så jeg havde hende altid, enten på armen eller under blusen, hvis jeg sad på en stol et sted. Har blandt andet været på flere restauranter, hvor hun har været med og først blev opdaget, da vi skulle betale 
Så jeg er meget imod, ammestole, ammepuder osv. SÅ bliver det et projekt og noget der bliver svært. Det skal bare være en naturlig del af hverdagen, du kan foretage dig hvor som helst 
Og super fedt, at amme mens man sover, så er man slet ikke træt, mens man har barsel 
Og så vil jeg lige tilføje, at det tog da et par uger at lære det, men jeg var stædig jeg VILLE; så det lykkes. Jeg er sikker på at det kan lykkes for de fleste 
Anmeld