havde/har du en ammestol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.910 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

En rigtig god lænestol el. lign som du brugte/bruger under amningen? Hvis ja, hvilken en? Den jeg troede jeg skulle have er slet ikke pæn i den ønskede farve i virkeligheden. Havde kun set den i en anden farve (og siddet i den), og fundet den rigtige farve på nettet. Men den er bare helt mat og ØV i virkeligheden Så Daniel og jeg har besluttet at vi skal finde en anden men jeg mangle inspiration.

Håber nogen kan komme med guldkorn!

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Rasmine

http://www.casanovafurniture.dk/images/ff-stingray-sort-side.jpg

Jeg gad godt have sådan én, den skulle være helt fantastisk!

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Dér var den

Anmeld

17. november 2009

TbCp

Nej jeg havde ikke nogen ammestol. Liva blev ammet enten i sofaen, i sengen eller i en gyngestol på hendes værelse.

Anmeld

17. november 2009

Cris

Nej, jeg har ikke haft og stadig ikke har en ammestol. Jeg ammer enten i sofaen eller i sengen.

Anmeld

17. november 2009

Moderator

TbCp skriver:

Nej jeg havde ikke nogen ammestol. Liva blev ammet enten i sofaen, i sengen eller i en gyngestol på hendes værelse.

så du havde en stol på hendes værelse? Jeg tænker nemlig på hvor jeg skal sidde om natten når jeg skal op, for jeg gider nok ikke gå hele vejen nedenunder med hende

Jeg sad i en gyngestol i går, men blev hurtigt enig med mig selv om at den var for svær at komme op af igen (den var meget dyb og blød), så den skulle det ikke lige være.. synes det er svært at finde pæne gyngestole, men vil nemlig gerne have en så vi kan sidde der og hygge lidt når hun skal puttes

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Mebach skriver:

http://www.casanovafurniture.dk/images/ff-stingray-sort-side.jpg

Jeg gad godt have sådan én, den skulle være helt fantastisk!

uha, den ser dyr ud!?

Anmeld

17. november 2009

Kaufie

BabySam i Svenstrup har en i deres lege/ammehjørne - de solgte dem en overgang, men pga for lidt salg blev de taget ud igen. Kan ikke huske hvad den hed, men ligner meget denne.

http://www.pedleybaby.co.uk/index.php?cPath=46

Jeg sad bare i sofahjørnet med en ammepude.

Anmeld

17. november 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

så du havde en stol på hendes værelse? Jeg tænker nemlig på hvor jeg skal sidde om natten når jeg skal op, for jeg gider nok ikke gå hele vejen nedenunder med hende

Jeg sad i en gyngestol i går, men blev hurtigt enig med mig selv om at den var for svær at komme op af igen (den var meget dyb og blød), så den skulle det ikke lige være.. synes det er svært at finde pæne gyngestole, men vil nemlig gerne have en så vi kan sidde der og hygge lidt når hun skal puttes

Ja jeg sad på hendes værelse om natten den første tid,mest fordi hun alligevel skulle have ren ble om natten.

Men da hun ikke længere lavede i bleen om natten så ammede jeg hende bare liggende inde i sengen .... det var skønt

Anmeld

17. november 2009

Honningblomst

Caroline86 skriver:

Vent med at købe en stol, men se hvad dit behov bliver jeg hev bare barnet hen i sengen og ammede sovende på siden og det gør de fleste tror jeg. Man bliver hurtig træt af at sidde i en stol måske tre fire gange på en nat.

Så jeg havde en natteammeseng... undtagen med den føste, der duede mine brystvortker kun hvis jeg sade og pressede med en pegefinger på hver siden af den.,...super hårdt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.