Meninger søges om navnet Luca...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

quity

Ayasmor skriver:

Mange tak skal du have.. synes jo bestemt også at det er et smukt navn.. Men det er Aviaya bestemt også.  Hvis du synes at navnet Luca er pænest til en dreng, så er det sådan det er.. hehe..

Held og lykke med det hele..

- Hvornår kan i iøvrigt få at vide hvad der gemmer sig?

Jeg har termin om 14 dage og har ønsket ikke at vide hvad der gemmer sig i min mave. Vil gerne gemme spændingen til den dag hvor bettemøvsen kommer til verden.

Jeg er blevet i tvivl om jeg nu synes Luca passer bedst til det ene eller det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Ayasmor

quity skriver:

Jeg har termin om 14 dage og har ønsket ikke at vide hvad der gemmer sig i min mave. Vil gerne gemme spændingen til den dag hvor bettemøvsen kommer til verden.

Jeg er blevet i tvivl om jeg nu synes Luca passer bedst til det ene eller det andet.

uhhh det er jo lige om snart.. det er nu også en hyggeligt overraskelse. Jeg vidste det heller ikke med Aya.. Det kan være der kommer lidt afklaring på det når h*n beslutter sig for at kigge ud

Anmeld

15. november 2009

quity

Ayasmor skriver:

uhhh det er jo lige om snart.. det er nu også en hyggeligt overraskelse. Jeg vidste det heller ikke med Aya.. Det kan være der kommer lidt afklaring på det når h*n beslutter sig for at kigge ud

Det håber jeg,er bare helt blank.

Anmeld

15. november 2009

DorteQ

Jeg har en veninde med en datter på 6 år der hedder Lucca, og det passer bare så godt til hende... selvfølgelig. Lillesøsteren på 3 år hedder Lina.

Anmeld

15. november 2009

Becks

quity skriver:

Søgte for lidt tid siden efter meninger omkring navnet Luca. Fik desværre ingen respons. ÆV ÆV, så jeg prøver igen.

Hvad synes I om navnet Luca hvad enten det skal bruges som drenge eller pige navn??

Hvilke drenge og pige navne passer godt sammen med Luca?

Min søn har to navne Malik Oliver, sådet må også gerne passe til det.

Andre forslag modtages også gerne...

På forhånd tak

Elsker det navn..

Min gudsøn på 20 mdr hedder det.. Det staves bare med 2 c´er..

Min veninde ville gerne have haft, at han kom til og hedde Emil eller Alexander til mellemnavn, men det vile faren ikke gå med til..

Anmeld

15. november 2009

LHB

Jeg tænker mest Luca som et pigenavn.. Til en dreng er det for mig som om der mangler et s på Lucas..

spændende, hvad det bliver til

Anmeld

16. november 2009

Ansemusen

Jeg kender en lille pige der hedder Luca. For mig er det også et pigenavn! Pigenavnet af drengenavnet Lucas! Synes Luca er ganske sødt, men ikke et navn jeg selv vil bruge.

Anmeld

16. november 2009

Lærke90

Jeg synes helt klart at det passere bedst som drenge navn.. nok fordi jeg kender en som hedder det

Anmeld

16. november 2009

frk andreasen

det er et super sødt navn.

sys også det passer bedst som pige navn

måske luca emilie?

knus tanja 22+1

Anmeld

16. november 2009

guggle

Er vild med navnet... Kender både en dreng og en pige med navnet.

Jeg synes det passer super til begge køn, men er særligt pænt/specielt til en pige....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.