Meninger søges om navnet Luca...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.398 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. november 2009

quity

Søgte for lidt tid siden efter meninger omkring navnet Luca. Fik desværre ingen respons. ÆV ÆV, så jeg prøver igen.

Hvad synes I om navnet Luca hvad enten det skal bruges som drenge eller pige navn??

Hvilke drenge og pige navne passer godt sammen med Luca?

Min søn har to navne Malik Oliver, sådet må også gerne passe til det.

Andre forslag modtages også gerne...

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Ayasmor

Kan desværre ikke lige hjælpe med nogle guldkorn på hvilke navne der lige passer godt sammen.. Men må sige at jeg er HELT VILD med navnet Luca.. Og som du selv er inde på kan det jo bruges til begge køn. Personligt er jeg nok mest til Luca til drenge (kender en skøn dreng med det navn, så er muligvis en smule påvirket af den grund)

Held og lykke med navnejagten

Knus Sara med en fantastisk smuk og lækker lille Aya

Anmeld

15. november 2009

Mie A

Det et rigtig smukt navn... til drenge

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Super sødt navn, er en herinde der har en pige der hedder det

Anmeld

15. november 2009

Kristina Johansson

Sjovt nok, for jeg kender kun en pige med det navn, og det synes jeg er super skønt som pigenavn.

Anmeld

15. november 2009

quity

Ayasmor skriver:

Kan desværre ikke lige hjælpe med nogle guldkorn på hvilke navne der lige passer godt sammen.. Men må sige at jeg er HELT VILD med navnet Luca.. Og som du selv er inde på kan det jo bruges til begge køn. Personligt er jeg nok mest til Luca til drenge (kender en skøn dreng med det navn, så er muligvis en smule påvirket af den grund)

Held og lykke med navnejagten

Knus Sara med en fantastisk smuk og lækker lille Aya

Tak for dit svar. Aya hvor er det sødt. Har selv haft i tankerne, at hvis det bliver en pige, så skulle det være Aviaya. Men er fuldstændig "lost" på navne.  Ved ikke hvad jeg venter, så det bliver spændende om et par uger.

Ang Luca, så tænkte jeg lige som dig at det var pænest som drengenavn, men en kollega snakkede om at hun kendte en dejlig pige ved navn Luca, så nu er jeg i tvivl.

Kan også lide navnet Liv, men så mangler jeg igen et navn til.

Anmeld

15. november 2009

quity

takker også I andre for jeres respons. Kom endelig med navneforslag

Anmeld

15. november 2009

Bamseboet :D

ikke et navn jeg bryder mig om...

har kendt en stor dum grand danoir ( staves?? ) stor hund, der hed Luca, den brød jeg mig ikke om.. den lavede så meget ballade så det halve kunne være nok !!

Anmeld

15. november 2009

Ayasmor

quity skriver:

Tak for dit svar. Aya hvor er det sødt. Har selv haft i tankerne, at hvis det bliver en pige, så skulle det være Aviaya. Men er fuldstændig "lost" på navne.  Ved ikke hvad jeg venter, så det bliver spændende om et par uger.

Ang Luca, så tænkte jeg lige som dig at det var pænest som drengenavn, men en kollega snakkede om at hun kendte en dejlig pige ved navn Luca, så nu er jeg i tvivl.

Kan også lide navnet Liv, men så mangler jeg igen et navn til.

Mange tak skal du have.. synes jo bestemt også at det er et smukt navn.. Men det er Aviaya bestemt også.  Hvis du synes at navnet Luca er pænest til en dreng, så er det sådan det er.. hehe..

Held og lykke med det hele..

- Hvornår kan i iøvrigt få at vide hvad der gemmer sig?

Anmeld

15. november 2009

Lone Jakobsen

absolut eeelsker navnet....ville gerne ha døbt min søn det, men manden sagde nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.