Uhhh, BM.. wassup??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Kaufie

Puster lige en gang vestøv afsted, så du kan få ordentlig gang i de der veer. Spændende......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

birgittemarie

Så er jeg hjemme igen.

Min livmoderhals var ikke så fantastisk lang, men det var vist normalt for 2. gangs fødende. Måske kom mine smerter af, at jeg har haft blærebetændelse 3 gange inde for de sidste par måneder, men det var ikke helt til at sige.

I hvert fald var fødslen ikke rigtigt i gang, så jeg venter videre. Jeg havde gyst over f.eks. Tynens fortællinger om at tage på fødegangen med hvad man troede var veer og blive sendt hjem igen og jeg skal lige love for, at det er lige så træls, som jeg havde forestillet mig.

Øvgrød.

Knus Birgitte, der har helt vildt ondt af sig selv.

Anmeld

16. november 2009

Tynen

birgittemarie skriver:

Så er jeg hjemme igen.

Min livmoderhals var ikke så fantastisk lang, men det var vist normalt for 2. gangs fødende. Måske kom mine smerter af, at jeg har haft blærebetændelse 3 gange inde for de sidste par måneder, men det var ikke helt til at sige.

I hvert fald var fødslen ikke rigtigt i gang, så jeg venter videre. Jeg havde gyst over f.eks. Tynens fortællinger om at tage på fødegangen med hvad man troede var veer og blive sendt hjem igen og jeg skal lige love for, at det er lige så træls, som jeg havde forestillet mig.

Øvgrød.

Knus Birgitte, der har helt vildt ondt af sig selv.

Know the feeling!

Men BM, hold modet oppe selvom det er hamrende svært her til sidst!
Nu tog jeg ikke på FG med veer, men med noget jeg troede var vandafgang - Fårk! Hvor er det bittert at det så bare var en gang  fis i en... livmoder

Men der kan ske ting og sager over night, så slap af og nyd freden mens du kan

Sender dig en masse tanker!
Det er simpelthen nervepirrende spændende at følge med i 

/Trine

Anmeld

16. november 2009

birgittemarie

Tynen skriver:

Know the feeling!

Men BM, hold modet oppe selvom det er hamrende svært her til sidst!
Nu tog jeg ikke på FG med veer, men med noget jeg troede var vandafgang - Fårk! Hvor er det bittert at det så bare var en gang  fis i en... livmoder

Men der kan ske ting og sager over night, så slap af og nyd freden mens du kan

Sender dig en masse tanker!
Det er simpelthen nervepirrende spændende at følge med i 

/Trine

Tak for tankerne og undskyld mishuskelsen! Det er i hvert fald en kedelig oplevelse uanset om det er vand eller veer. Nok egentligt endnu værre, når man tror, det er vand, for så må man føle sig rimeligt sikker! Godt du fik en dreng ud af det til sidst.

Anmeld

16. november 2009

ka li ja

øv bm!!!!

men ja som tunen skriver, nyd nu freden.. selvom man selvfølgelig bare gerne vil ha det hele overstået NU!!!

men glæder mig til at hører nærmere.

kæmpe stor krammer fra mig

Anmeld

16. november 2009

BellaT

Uuuuhhh, er det virkelig allerede snart nu?!! Puuuuuuust! Vestøv og vandafgangsstøv til dig...

Håber du snart har din lille drengebasse i armene. Selvom han snyder lidt og driller sin moar, så kommer han nok alligevel lige om lidt..

fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.