Uhhh, BM.. wassup??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Muffinmus

he he, jamen sender da en masse vestøv i din retning..utroligt det allerede er din tur

Maria- som STADIG husker sine veer ALT for godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Susan1978

også masser af vestøv herfra..   go go BM.. Er det ved at være Termin.. ?

sorry kan ikke helt huske hvornår det er..

Anmeld

15. november 2009

Juniors mor

Også masser af vestøv herfra til dig BM!!

Håber det kommer til at forløbe godt og hurtigt

Anmeld

16. november 2009

Nadi

Det er såå spændende

Kan heller ikke forstå det allerede er din tur, men for pokker da, jeg kom til at kigge i kalenderen igår og så går det pludselig op for en at det faktisk venter lige rundt om hjørnet. Og så tænker man tanken i et kort øjeblik: "hvorfor er jeg ikke en elefant?"

Sender en masse ve- og vandafgangs støv din vej

Anmeld

16. november 2009

birgittemarie

Kære, søde girlies, tusind tak for alt jeres vestøv. Det virker, kan jeg fortælle jer, der er bare ikke kommet noget barn ud af det endnu, men for helve.., hvor har jeg ONDT i maven og er i ondt lune pga det. Tror snart, jeg skal en tur på fødegangen... når jeg altså har fundet husbonden, som lige er blevet smidt ud af soveværelset, fordi han ikke gider lytte til mine erfaringer med tandlæger, når han selv har ondt i sin tand... Jeg er IKKE i godt humør og det går ud over den øvrige husstand.

Nå, men jeg vender tilbage, når der er sket noget mere interessant og tak Line, for håbet om den lille skorpion.

Nadia: Jeg ER en elefant og det er ikke nogen fornøjelse!

Anmeld

16. november 2009

birgittemarie

Nå ja, har forøvrigt lige snakket med fødegangen og skal en tur derop kl. 16, så får vi se, hvad de synes... Jeg blev i hvert fald ikke klogere af at tale med den flinke jordemoder. Hun mente så vidt jeg forstod, at jeg måske var i fødsel, men det nu ikke lød sådan, men at veerne på den anden side godt kunne blødgøre og afkorte og udvide, så jeg egentlig var i fødsel...

Nå, vi får se.

Anmeld

16. november 2009

Helle30

Ihh, jeg krydser også fingrene for dig BM. Jeg kan bare slet ikke forstå det... Du er jo kun lige blevet gravid. Sikke tiden flyver.

- Helle - spæææændt.

Anmeld

16. november 2009

Millebasse

Uh, spændende

Krydser lige lidt fingre for dig

Anmeld

16. november 2009

Nadi

Hvor er det bare spændende  

Anmeld

16. november 2009

Susan1978

birgittemarie skriver:

Nå ja, har forøvrigt lige snakket med fødegangen og skal en tur derop kl. 16, så får vi se, hvad de synes... Jeg blev i hvert fald ikke klogere af at tale med den flinke jordemoder. Hun mente så vidt jeg forstod, at jeg måske var i fødsel, men det nu ikke lød sådan, men at veerne på den anden side godt kunne blødgøre og afkorte og udvide, så jeg egentlig var i fødsel...

Nå, vi får se.

Al held og lykke til dig søde BM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.