gider manden/kæresten sex når i (var) er høj gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jæpz i den grad, må jeg nok sige hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Tina2

Masser!!!!! Jeg ku sgu ikke få nok da jeg var gravid;-) Og var også det der satte gang i veerne;-)

Anmeld

18. november 2009

guggle

Tut skriver:

Jeg er i 38. uge nu og herhjemme fejler lysterne ikke noget.

Men i den 1. graviditet, der brød manden sig ikke om det den sidste uge, efter vi havde været på hospitalet og en jordemoder som undersøgte mig sagde "han står meget dybt, og du er 1 cm åben, kan du mærke at jeg trykker på hans hoved nu"

Så min kære mand var bange for at knægten kom ud med buler i hovedet hvis vi lavede noget (man er vel mand og har høje tanker om sig selv)

He he....den var virkelig go!!!!

Min mand er nu heller ikke tilbageholden og mener også at jeg ser sexet ud med mave på.....

Men med den udmelding havde han nok også lige tøjlet sine lyster den sidste uge :-)

Anmeld

18. november 2009

karina1980

min mand kunne slet ikke få den op og stå da jeg var højgravid  han kunne bare ikke tænde på mig når jeg var så stor og tyk og det var først 5 uger efter jeg havde født vi havde sex 1 gang og i starten indtil jeg havde tabt mig en del, havde vi ikke ret tit sex,

min mand er sådan at vejer man for meget(10 kg +) eller af andre grunde er for tyk, ja så kan han bare ikke se noget sexet ved en person, og jeg er desværre selv lidt sådan også trods at jeg absolut ikke høre til i den helt slanke klasse,

så vi havde maks sex 1 gang om ugen mens jeg var gravid, hvis jeg kunne få ham til det, tit gik der længere tid

Anmeld

18. november 2009

Caliha

Pyha må have kæresten med til lægen på mandag.

Jeg er kun i uge 6 og han mener allerede nu at barnet kan "se" ham

Ellers bliver de næste 8 mdr. lange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.