gider manden/kæresten sex når i (var) er høj gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.670 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Anonym trådstarter

snøft har så meget lyst til sex men min mand har ikke `turde` siden jeg var 6 ½ måned henne min mave er kæmpe stor så den er meget i vejen men han er bange for at "skade" barnet el mig,,,, det simpelthen så træls har 3 uger tilbage til termin og i mine garviditeter har jeg altid mest lyst det sidste stykke tid af graviditeten.. altså så store er de mænd heller ik siden de tror de kommer til at prikke barnet i øjet med den hahahahahahah
har i prøvet noget lign? hva gjorde i? bed i det i jer.. el fik ham overtalt el lign hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Hanan <3

jeg skal føde om 6 uger

vi var også bange for at  det ville skade barnet men efter en snak med lægen er vi ik længere så her gøre vi det stadig så tit vi kan selvf ik som før i tiden da maven er i vejen osv men der er jo mange andre måder at gøre det på

Anmeld

14. november 2009

saxa

Min kæreste var fuldstændig ligeglad.. Han sys også jeg var sexet med mave på (Hvilket jeg ikke selv kunne se) Selvom det var lidt problematisk i slutningen, fandt vi da nogle stillinger der passede.. Som - skriver, så bliver det meget mere sensuelt..

Desuden... Hvor tror du smilehullerne kommer fra??

Anmeld

14. november 2009

Honningblomst

Jo,vi gjorde, men jeg ved han ikke syntes jeg var særlig sexet med den store mave og jeg kan sgu godt følge ham...det er sørme ikke det mest sexede eller smukke i verden.

Du må væbne dig med tålmodighed og gøre det selv så bliver han jo nok klar igen når du har født..

Knus Eva.

Anmeld

14. november 2009

UngMor83

Nej heldigvis

Her har vi dyrket vild sex som normalt helt op til fødslen. Kæresten sys oz jeg var mega sexet med mave på, dejligt. Dyrkede endda sex samme morgen som jeg sku på sygehuset og ha pl.ks.

Anmeld

14. november 2009

A.

vi haft ingen problemer med det da jeg var højtgravid min ex elskede min kæmpe mave og jeg synes også selv at jeg var supper lækker med sådan mave på

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Her var det mig der mistede lysten, så her var det omvendt

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Her var det mig der mistede lysten, så her var det omvendt

Sådan var det også her

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

Sådan var det også her

Weee ikke den eneste eller jeg mener. Øv også træls

Her gik der også lidt før den kom tilbage efter jeg havde født, eller ik lidt men længe

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Weee ikke den eneste eller jeg mener. Øv også træls

Her gik der også lidt før den kom tilbage efter jeg havde født, eller ik lidt men længe

Synes jeg har det på samme måde. Har egentlig lyst til det, men når det sp kommer til stykket så "gider" jeg ikke alligevel

Måske er det lidt en blanding af træthed, overskud og så at man ikke føler sig helt hjemme i den "nye" krop!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.