gider manden/kæresten sex når i (var) er høj gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

memuffin

min mand ville heller ikke da jeg var højgravid... han var bange for at skade barnet... min sexlyst øgede ellers rigtig meget... også da jeg ammede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

snøft har så meget lyst til sex men min mand har ikke `turde` siden jeg var 6 ½ måned henne min mave er kæmpe stor så den er meget i vejen men han er bange for at "skade" barnet el mig,,,, det simpelthen så træls har 3 uger tilbage til termin og i mine garviditeter har jeg altid mest lyst det sidste stykke tid af graviditeten.. altså så store er de mænd heller ik siden de tror de kommer til at prikke barnet i øjet med den hahahahahahah
har i prøvet noget lign? hva gjorde i? bed i det i jer.. el fik ham overtalt el lign hehe

min kæreste har det på samme måde som din. så helt så meget sex har vi ikke. men det sker da at han godt vil engang i mellem. går ikke slev og tænker så meget på det, synes der har været så meget andet omkring os. når vi så endelig har sex, er det ikke som før jeg blev gravid, da jeg synes jeg er en del besværet. har også kun 3 uger tilbage og glæder mig bare til vores datter kommer ud og vi kan have sex ubesværet

held og lykke til dig

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

Synes jeg har det på samme måde. Har egentlig lyst til det, men når det sp kommer til stykket så "gider" jeg ikke alligevel

Måske er det lidt en blanding af træthed, overskud og så at man ikke føler sig helt hjemme i den "nye" krop!?

Ja sådan har jeg det også, og tror du har ret i det du skriver, men det er skam ikke noget man kan forklare manden.

Når der endelig er alene tid vil jeg hellere flade ud samen med ham og se en god film og efter det så er man bare gryde klar

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Ja sådan har jeg det også, og tror du har ret i det du skriver, men det er skam ikke noget man kan forklare manden.

Når der endelig er alene tid vil jeg hellere flade ud samen med ham og se en god film og efter det så er man bare gryde klar

Ja søvn kommer altså også først i min prioritetsrækkefølge af basale behov

Men manden har det mærkeligt nok ligesådan!? Så har beskyldt ham for det ene og det andet, men tror faktisk han synes det er hårdt med job og baby.

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

mor_sabina skriver:

Ja søvn kommer altså også først i min prioritetsrækkefølge af basale behov

Men manden har det mærkeligt nok ligesådan!? Så har beskyldt ham for det ene og det andet, men tror faktisk han synes det er hårdt med job og baby.

Oki, snyd. kunne godt bruge at manden herhjemme havde den følelse engang imellem.

Men ja det er da hårdt at blive forældre og forskelligt fra familie til familie hvor det er det tærer

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

suanne85 skriver:

Oki, snyd. kunne godt bruge at manden herhjemme havde den følelse engang imellem.

Men ja det er da hårdt at blive forældre og forskelligt fra familie til familie hvor det er det tærer

Tja man kan vel håbe at det kommer igen SNART Vi prøver at putte, kysse og kæle noget mere ligesom erstatning.

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Nu er jeg jo ikke højgravid endnu, desværre, hehe... Men her er det mig der ikke har så meget lyst og turde ikke rigtig tage skridtet. Men min kæreste fik mig 'overtalt' og han er helt sikker på (som jeg jo også godt ved) at det ikke skader barnet. Jeg er sikker på at han vil have lige så meget lyst når jeg bliver rigtig stor. Tror han vil synes det er sexet også. Han er i det hele taget ret vild med mig (ja jeg kan ikke selv se hvorfor ) uanset om jeg er helt dressed up til bytur eller om jeg går derhjemme med fedtet hår uden makeup og jockingbukser *griner* Godt med en mand med en ufravigelig lyst, bare surt min er så godt som forsvundet pt. Håber jeg oplever samme opblomstring, som andre, når jeg er højgravid

Anmeld

15. november 2009

Tut

Jeg er i 38. uge nu og herhjemme fejler lysterne ikke noget.

Men i den 1. graviditet, der brød manden sig ikke om det den sidste uge, efter vi havde været på hospitalet og en jordemoder som undersøgte mig sagde "han står meget dybt, og du er 1 cm åben, kan du mærke at jeg trykker på hans hoved nu"

Så min kære mand var bange for at knægten kom ud med buler i hovedet hvis vi lavede noget (man er vel mand og har høje tanker om sig selv)

Anmeld

15. november 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

snøft har så meget lyst til sex men min mand har ikke `turde` siden jeg var 6 ½ måned henne min mave er kæmpe stor så den er meget i vejen men han er bange for at "skade" barnet el mig,,,, det simpelthen så træls har 3 uger tilbage til termin og i mine garviditeter har jeg altid mest lyst det sidste stykke tid af graviditeten.. altså så store er de mænd heller ik siden de tror de kommer til at prikke barnet i øjet med den hahahahahahah
har i prøvet noget lign? hva gjorde i? bed i det i jer.. el fik ham overtalt el lign hehe

min mand (kæreste på det tidspunkt) havde helt almindelig sexlyst igennem hele graviditeten....men jeg var også så heldig at min JM allerede fortalte ved første undersøgelse, at det IKKE er skadeligt for barnet ligegyldigt hvor langt man er henne

Måske du kunne lave en lille aftale med din JM, hehe

Anmeld

15. november 2009

JustAnotherName

Det ændrede ingenting ved min kærestes lyst til sex med mig.

Og med begge vores børn havde vi sex, hvor jeg efterfølgende fødte indenfor det samme døgn ....så dét må da siges, at være mens jeg var højgravid! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.