Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

BK

Nej det er han ikke... Men det er ikke altid lige til at finde barnepiger... Så han tager med hans svigersøn i biffen... og ja så må jeg nøjes, og håbe på at jeg en dag finder en veninde der gider tage med mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Louise mortil4

Nej det er han ikke... Men det er ikke altid lige til at finde barnepiger... Så han tager med hans svigersøn i biffen... og ja så må jeg nøjes, og håbe på at jeg en dag finder en veninde der gider tage med mig...

så kunne svigersønnen da kigge efter ungerne mens de alligevel sover, så i ku få lidt kvali tid uden unger.

Anmeld

13. november 2009

BK

mortil4 skriver:

så kunne svigersønnen da kigge efter ungerne mens de alligevel sover, så i ku få lidt kvali tid uden unger.

Det er rigtigt... Men ved ikke om jeg kan overtale ham til at køre 60 km for at passe mine børn, mens jeg kører 30 km i den retning han er kommet fra for at komme i biffen...

På den anden side set tvivler jeg egentlig på om det er en god idé, for Laura er ikke så glad for ham... jo efter 2 timer i hans selskab, så kan han bruges, men helst ikke før...

Anmeld

14. november 2009

Tikki

Klock skriver:

Det er rigtigt... Men ved ikke om jeg kan overtale ham til at køre 60 km for at passe mine børn, mens jeg kører 30 km i den retning han er kommet fra for at komme i biffen...

På den anden side set tvivler jeg egentlig på om det er en god idé, for Laura er ikke så glad for ham... jo efter 2 timer i hans selskab, så kan han bruges, men helst ikke før...

Arh kender godt det problem. Vi har fået os en fast barnepige og ja, det koster penge, men vi har taget os råd til det, så vi kan komme ud. Kender du www.byensbedstebabysitter.dk? Der kan man søge på sit eget område og se om der skulle være nogen, som gerne vil passe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.