Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Tikki

Jeg ser "Disneysovs", som Iza siger sammen med Iza og en skål popcorn. Malthe sover og manden er til fest . Når Iza er kommet i seng skal jeg spise is og slik, som ligger og venter...uhmmmm "alene" hjemme..næsten. Skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Siber

så lidt som muligt.

Disney show og ørkenessønner

Der er ikke meget ved tv prg her i norge en fredag aften! Kan se dr1+2 og alt det norske sprøjt!

Knus Siber

Anmeld

13. november 2009

Mie A

Her kører disney sjov også... Ellers venter jeg bare på at de to store også skal i seng , så mig og manden kan få snakket lidt sammen...!

Anmeld

13. november 2009

Lise

Skal putte barnet om en halv times tid... og så ellers slæbe en dyne og pude i sofaen, spise slik og is, og så skravere lidt inden jeg skal ind og sove

Anmeld

13. november 2009

..

Dejligt at læse vi ikke er de eneste "festaber" her.. Vi har disneysjov kørende, Mikas er (under store protester) lige blevet puttet, putter Smilla nu og så skal vi enten se Vild med dans eller spille wii.. Og så måske gnaske lidt chips

I morgen skal vi til Odense og se den nye STORE IKEA, det glæder jeg mig til

Anmeld

13. november 2009

Tynen

Prøve at komme igennem aftenen uden at dejse om af træthed og trodsige børn (Manden er medregnet her)

Glæder mig til jeg skal i seng

Anmeld

13. november 2009

ivfmarie

Børnene er puttet. Manden er sendt i byen efter snold (og en øl!) Og så skal vi heppe på dansere!!

God aften D'damer....

Anmeld

13. november 2009

Millebasse

Bassemanden er puttet og nu slanger manden og jeg os på sofaen og ser Ørkenens Sønner..

Og manden har købt en KÆMPE pose bland selv slik.. MUMS!!

Anmeld

13. november 2009

BK

sidder og glor på en dum puterskærm... børnene sover og manden er i biffen... for 10. gang i år tror jeg...

Anmeld

13. november 2009

Louise mortil4

Klock skriver:

sidder og glor på en dum puterskærm... børnene sover og manden er i biffen... for 10. gang i år tror jeg...

hvorfor er du da ikke med, han er vel ikke den eneste der gerne vil i biffen hjemme hos jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.