miss-samara skriver:
her er stort kram fra mig til dig 
jeg vil først sige til dig, at jeg virkelig føler med dig, og står selv i den situation som du står i..
jeg skal føde om 1½måned, og her i den sidste del af min graviditet, har han været meget mistænksom.. han har gjort nogle ting bag min ryg, og jeg ved, at han stadig lyver overfor mig, men hvad det er, ved jeg desværre ikke.. han er begyndt at gå meget ud, og først komme tilbage sent om aftenen.. vi er aldrig sammen, faktisk sover og spiser vi kun sammen, ellers er vi ikke sammen.. jeg er hjemme hver evig eneste dag, mens han er ude.. han siger godt nok hvad han skal, men det er ting han siger at han skal, om og om igen, og det er løgn.. for eksempel i dag, skulle han ud og klippes ved 17.00 tiden, og kl er snart 22.30 og jeg er stadig alene hjemme.. han kommer altid med dårlige undskyldninger for hvorfor han har været væk så længe..
desuden har han en facebook profil, og msn bruger, som jeg ikke må få koden til.. han tager for det meste computeren med sig på toilettet, og det er så der, at han sidder på facebook, og måske hans msn, og hvem han skriver med, ved jeg ikke, men jeg ved at jeg har GOD GRUND til at mistænke! for han logger aldrig på hans profiler nåpr jeg er tilstede...
hans mobil holder han også godt fast på sig, men han sørger altid for at have tømt sin indbakke og sendte beskeder...
jeg elsker ham, og føler ikke at jeg kan undvære ham, jeg er nærmest afhængig af ham på en måde, men man må nogle gange lægge hjertet lidt til side, og tænke fornuftigt, hvad der er bedst for en selv, og specielt os, der venter os snart!
jeg kan ikke sige, om din fyr vil holde på det han lover, men jeg ved, at når først har gjort noget forkert, kan det sagtens friste igen, især hvis vedkommende ikke har fået en hård straf for det.. allerede 3 måneder efter mig og min mands forhold, bustede jeg ham for at gøre noget træls bag min ryg, og han lovede mig at det aldrig ville ske, og at han elskede mig så meget, og ville ikke miste mig, så det ville aldrig gentage sig, men selvfølgelig gentog det sig, og jeg blev ved 4 gange efterfølgende at buste ham i det samme ting som i starten. foruden den ene ting, har jeg også busted ham i andre ting.. derfor er min tillid til min mand gået helt i stykker.
jeg vil bare råde dig til, at hvis du bliver med ham, og at det gentager sig, eller det viser sig at han har gjort noget i skjul eller løjet med noget stort for dig, så ikk giv ham en chance til.
det er selvfølgelig op til dig, vil du kunne leve med at han har været dig utro? vil det blive til skænderier i fremtiden? stoler du på ham? vil din tillid komme igen, eller ikk?
Disse ting ville jeg selv tænke over hvis jeg stod i lige din situation.
stort kram fra mig
pyhhhh stakkels dig... højgravid og så med en kæreste der aldrig er hjemme og skjuler ALT for dig!! Det havde jeg ALDRIG accepteret. Men jeg er selvfølglig heller ikke dig. Har du sat dig ned og talt med din kæreste om det her?? Du siger du har BUSTET ham flere gange i noget...? - du skriver du elsker ham... men hvad er det lige du elsker?? at blive nedbrudt psykisk? Du stoler slet ikke på ham og nu skal I have et barn sammen?? Jeg håber inderligt det bedste for dig og dit barn.... men håber også du elsker dig selv højere til at du vil gøre noget seriøst ved det her...