Han var mig utro :( - What to do next.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.876 visninger
51 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Anonym trådstarter

Puha.. står i det største dilemma.. Natten til mortens aften opdagede jeg at min kæreste havde været mig utro, ugen før.. En dag hvor vi havde skændtes og jeg så var smuttet hjem til min mor fordi jeg bare ikke ville finde mig i hans opførsel.

Fandt ud af det fordi jeg vågnede underligt nok op på hans tlf, og følte at der var et elelr andet jeg helst ikk sku se i den. Normalt kunne jeg aldrig finde på at gøre sådanne ting, men ja jeg kiggede. Der fandt jeg så utallige beskeder fra en pige, og opkald som var foretaet hver gang han var på arbejde.

Ud fra det hele kunen jeg se at hun ihvertfald ikke vidste at jeg eksisterede!! - Så tog mod til og kontaktede hende om morgenen, og heldigvis villle hun give mig svar istedet for bare at smækek på. Hun kunne så give mig ret i mine anelser.. de havde snakket sammen gennem hele vores forhold.. men det var først blevet "noget" Den lørdag han var taget hjem til hende og det var kun sex fra hendes side.

Jeg brød fuldstændig sammen, for havde jo et elelr andet sted håbet på at jeg ville komme til at stå med en lang næse her og at der ikk var sket noget. Konfronterede ham så med det. selvf benægtede han først, og derefter fik jeg historien. Jeg græd, han græd og jeg råbte. Jeg fik snakket med min mor som var klar på at sætte den elt store flytning igang så jeg bare kunne komme væk derfra. Valgte dog at vente lidt da det jeg mest havde brug for var at få svar på en masse ting, snakket det hele ud.

Og nu står jeg så bare her. Han blir ved med at fortælle mig at han virkelig fortryder, at han nu ved at jeeg betyder alt for ham og han ikke ville kunen leve uden mig..

Det er også fint! hvis det da passer.. for hvad gør man, står og skal føde inden få et par mdr. skal man give ham en chance for at bevise det, elelr bar skride for at undgå at han bar holderm ig for nar? For jeg elsker ham virkelig. Han var jo trods alt en af hovedkomponenterne i in "lille familie" drøm..

Vil gerne høre om råd fra andre som muligvis selv har stået i situationen?! tilgav du? eller skred du med det samme..

Hilsen den ulykkelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Honningblomst

Øv, stakkels jer...sikke noget møg.

Hvad du skal gøre, det ved du nok bedst selv....men altså, er Jeres kærlighed større og vigtigere end sådan et engangs noget, som ingen betydning har..er det værd at ofre forholdet på?   Hvis jeg virkelig elskede en, så ville jeg ikke ofre alt fordi den anden havde dummet sig...ja, det er da latterligt, men skal det ødelægge jeres fremtid, hvis I kan redde den?

Jeg ville få hjælp til at snakke alt igennem og så ellers arbejde på at få tillid og nærhed ind i forholdet igen...for noget er sikkert gået skævt når sådan noget sker.

Men vælger du at blive, så skal du aldrig bruge det mod ham..enten eller...

De bedste tanker herfra...jeg har oplevet noget lign. og alligevel ikke.,,..

Knus.

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

har aldrig prøvet dette...

men jeg synes du skal kigge ind i dig selv, kan du leve med dette? eller vil du være utryg og jaloux? måske i ikke skal ses en tid? find den løsning som du har det bedst med

Anmeld

13. november 2009

LineD

Først og fremmest et KÆMPE til dig!!!

Jeg kan sige med det samme, at jeg IKKE er fan af utroskab, jeg tror dog at var i kun kærester, at jeg måske ville give ham en chance for at bevise hvor stort et fjols han har været....

Men man er BARE IKKE sin kæreste utro når man venter barn sammen, og skulle forestille at elske hinanden mere end noget andet her i verden!!

Jeg synes bestemt ikke han har fortjent at du giver ham en chance mere...

Som ordsproget siger: "Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me"...

Mange mange kærlige tanker og kram herfra! Håber du finder en løsning! I mit hoved bør det være, UD AF KLAPPEN og afsted mod en bedre tilværelse!

Anmeld

13. november 2009

malou

åh gud din lille stakkel.... der er INTET værre end at føle det svigt du føler nu og som virkelig gør ondt  Jeg må indrømme at jeg havde gjort det slut... pakket mine ting og var flyttet. Ja han fortryder...AT HAN BLEV OPDAGET!!! ellers havde han da ikke fortrudt!!!! det må du desværre indse. Han har snydt dig i hele jeres forhold... og hvad så næste gang i er uvenner?? nej den holder ikke i længden....

knus til dig fra malou

Anmeld

13. november 2009

FrkC

LineD skriver:

Først og fremmest et KÆMPE til dig!!!

Jeg kan sige med det samme, at jeg IKKE er fan af utroskab, jeg tror dog at var i kun kærester, at jeg måske ville give ham en chance for at bevise hvor stort et fjols han har været....

Men man er BARE IKKE sin kæreste utro når man venter barn sammen, og skulle forestille at elske hinanden mere end noget andet her i verden!!

Jeg synes bestemt ikke han har fortjent at du giver ham en chance mere...

Som ordsproget siger: "Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me"...

Mange mange kærlige tanker og kram herfra! Håber du finder en løsning! I mit hoved bør det være, UD AF KLAPPEN og afsted mod en bedre tilværelse!

Er fuldstændig enig!

Kæmpe  til dig.

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

Du skal gøre hvad du selv føler inden i er det rigtige for dig, kan du tilgive og leve videre med det uden at have det i bagtankerne, eller vil du hele tiden tjekke ham osv. Du skal tænke det ordentlig igennem, tag hjem og overnatte ved din mor en dag f.eks for at få det hele tænket igennem.

Tror det bliver svært at få en masse gode råd herinde, for vi har alle forskellige meninger på det punkt, jeg personligt ville ikke kunne blive uanset hvor mange følelser der var i det da jeg ikke ville kunne stole på ham igen.

Anmeld

13. november 2009

maria_wlt

malou skriver:

åh gud din lille stakkel.... der er INTET værre end at føle det svigt du føler nu og som virkelig gør ondt  Jeg må indrømme at jeg havde gjort det slut... pakket mine ting og var flyttet. Ja han fortryder...AT HAN BLEV OPDAGET!!! ellers havde han da ikke fortrudt!!!! det må du desværre indse. Han har snydt dig i hele jeres forhold... og hvad så næste gang i er uvenner?? nej den holder ikke i længden....

knus til dig fra malou

Jeg er helt helt enig her...Lige mine ord....

Anmeld

13. november 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Øv, stakkels jer...sikke noget møg.

Hvad du skal gøre, det ved du nok bedst selv....men altså, er Jeres kærlighed større og vigtigere end sådan et engangs noget, som ingen betydning har..er det værd at ofre forholdet på?   Hvis jeg virkelig elskede en, så ville jeg ikke ofre alt fordi den anden havde dummet sig...ja, det er da latterligt, men skal det ødelægge jeres fremtid, hvis I kan redde den?

Jeg ville få hjælp til at snakke alt igennem og så ellers arbejde på at få tillid og nærhed ind i forholdet igen...for noget er sikkert gået skævt når sådan noget sker.

Men vælger du at blive, så skal du aldrig bruge det mod ham..enten eller...

De bedste tanker herfra...jeg har oplevet noget lign. og alligevel ikke.,,..

Knus.

Indtil videre vælger jeg at se tingene an, inden jeg helt beslutter mig for om jeg vil og kan give det en chance.

For enten mener han det, eller så gør han ikk. og jeg nægter at stå i samme situation igen, men vil heller ikke gå om 6 mdr og tænke hvad nu hvis jeg havde givet ham en chance?

Hardog sagt til ham at li pt har jeg lov til at tude så meget jeg vil og skælde ham ud, og det er han helt indforstået med. Fro han var parat til at gre hvad som helst..

Men sys bare det er så svært

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Indtil videre vælger jeg at se tingene an, inden jeg helt beslutter mig for om jeg vil og kan give det en chance.

For enten mener han det, eller så gør han ikk. og jeg nægter at stå i samme situation igen, men vil heller ikke gå om 6 mdr og tænke hvad nu hvis jeg havde givet ham en chance?

Hardog sagt til ham at li pt har jeg lov til at tude så meget jeg vil og skælde ham ud, og det er han helt indforstået med. Fro han var parat til at gre hvad som helst..

Men sys bare det er så svært

Det skal du også gøre...ud med det og så ellers snakke en masse og kramme og mærke han er der.

Men den følelse du sidder med nu og alle billederne i hovedet, de vil fortage sig og så tror jeg sagtens man kan komme styrket ud af det, hvis begge parter ønsker det....men som du skriver, så vent og se hvad der sker. Men lad være med at føle skam over at blive, hvis det er det du vælger....livet er jo ikke altid så sort/hvidt.

Jeg kender flere par der er kommet igennem utroskab og de er styrket efter det og har fantastiske forhold, så dte kan lade sig gøre ...

KNus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.