Puha.. står i det største dilemma.. Natten til mortens aften opdagede jeg at min kæreste havde været mig utro, ugen før.. En dag hvor vi havde skændtes og jeg så var smuttet hjem til min mor fordi jeg bare ikke ville finde mig i hans opførsel.
Fandt ud af det fordi jeg vågnede underligt nok op på hans tlf, og følte at der var et elelr andet jeg helst ikk sku se i den. Normalt kunne jeg aldrig finde på at gøre sådanne ting, men ja jeg kiggede. Der fandt jeg så utallige beskeder fra en pige, og opkald som var foretaet hver gang han var på arbejde.
Ud fra det hele kunen jeg se at hun ihvertfald ikke vidste at jeg eksisterede!!
- Så tog mod til og kontaktede hende om morgenen, og heldigvis villle hun give mig svar istedet for bare at smækek på. Hun kunne så give mig ret i mine anelser.. de havde snakket sammen gennem hele vores forhold.. men det var først blevet "noget" Den lørdag han var taget hjem til hende og det var kun sex fra hendes side.
Jeg brød fuldstændig sammen, for havde jo et elelr andet sted håbet på at jeg ville komme til at stå med en lang næse her og at der ikk var sket noget. Konfronterede ham så med det. selvf benægtede han først, og derefter fik jeg historien. Jeg græd, han græd og jeg råbte. Jeg fik snakket med min mor som var klar på at sætte den elt store flytning igang så jeg bare kunne komme væk derfra. Valgte dog at vente lidt da det jeg mest havde brug for var at få svar på en masse ting, snakket det hele ud.
Og nu står jeg så bare her. Han blir ved med at fortælle mig at han virkelig fortryder, at han nu ved at jeeg betyder alt for ham og han ikke ville kunen leve uden mig..
Det er også fint! hvis det da passer.. for hvad gør man, står og skal føde inden få et par mdr. skal man give ham en chance for at bevise det, elelr bar skride for at undgå at han bar holderm ig for nar? For jeg elsker ham virkelig. Han var jo trods alt en af hovedkomponenterne i in "lille familie" drøm..
Vil gerne høre om råd fra andre som muligvis selv har stået i situationen?! tilgav du? eller skred du med det samme..
Hilsen den ulykkelige 
Anmeld