Jeg har selv været i denne situation... Jeg havde en kæreste på et tidspunkt, han skrev meget med min søster, og det endte så med at han kørte op til hende, og de havde så sex i bilen...
Min søster skrev så til mig, at de havde været sammen, og det troede jeg slet ikke på overhovedet.. Jeg spurgte min kæreste om det passede, og han flippede ud, og sagde hvad pokker hun havde gang i..
Min søster blev med at skrive til mig, at han havde skrevet og spurgt hende, om han ikke måtte komme med hende i bad, hvor hun havde sagt nej til ham...
Jeg stolede på ham... Vi var sammen i 3½ år, men næh nej, han fik ikke nok... Han blev ved med at være sammen med hende, og hun skrev til mig igen at de havde været sammen...
Jeg fortrød dengang at jeg var blevet hos ham... For det var sandt at de havde været sammen...
Jeg har nu en kæreste, som slet ikke har været heldige med de piger han har været sammen...
Den første havde, de skulle flytte sammen, og hun skrev breve til ham, at hun glædet sig meget til at de skulle til at have deres eget.. Da de skal til at flytte ind, gør hun det forbi med ham...
Den anden kæreste han havde, tog han på fast gerning i at sidde og ride en anden fyr, til noget fest værk i en hal, han stod vagt dengang...
Begge forhold varede ca 3 mdr.. Så han har været rigtig uheldig...