Julegaver fra de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Kaufie

Gode idéer!

Jeg tror jeg hopper på den med at male på et lærred - male i de farver, der passer ind i de forskellige hjem - og så ellers måske smække Williams hånd- og fod aftryk på i "guldmaling".

Derudover får de også billede fra dagpleje-fotografen (hvis ellers det er godt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

ivfmarie

Åhh jo jo... nu får je jo masser af idéer. Tændstik-æske dekorering er nok en god ide.. Farfar er piberyger, og Bedstefar bruger tænstikker til optænding i brændeovnen! Jeg er sikker på at både Bedstemor og Farmor vil sætte pris på et forklæde bertrådt af små Malte-fødder.

Men hvad skal Freja så lave til de gamle fædre...

Anmeld

12. november 2009

Lene76

jeg har planer om at mine dp unger ska lave en vandflaske (sådan en i glas men låg. ) så kan man købe nogel tusser de kan maler derpå med.....

tror mine egne unger ska lave dækkeservietter men aftryk på til alle "de gamle"

Anmeld

12. november 2009

Grynt

ivfmarie skriver:

Åhh jo jo... nu får je jo masser af idéer. Tændstik-æske dekorering er nok en god ide.. Farfar er piberyger, og Bedstefar bruger tænstikker til optænding i brændeovnen! Jeg er sikker på at både Bedstemor og Farmor vil sætte pris på et forklæde bertrådt af små Malte-fødder.

Men hvad skal Freja så lave til de gamle fædre...

Hvad med grill handsker til bedstefædrene med hånd/fod aftryk på?

Uhmmm, hvor kom den idé egentlig fra  Den tror jeg da egentlig selv jeg hopper på GGGG

Anmeld

12. november 2009

Grynt

Lene76 skriver:

jeg har planer om at mine dp unger ska lave en vandflaske (sådan en i glas men låg. ) så kan man købe nogel tusser de kan maler derpå med.....

tror mine egne unger ska lave dækkeservietter men aftryk på til alle "de gamle"

super idé med flaskerne

Anmeld

12. november 2009

ann-kristina

Jeg har også hørt om nogen der laver nøgle ringe i sådan noget plastik agtig noget man kan klippe ud og så skal det i ovnen, hvor det krymper og bliver stift. Man kan vist klippe plastikket i figur, lægge det på begge sider at et fotro (af barnebarnet?) og så få en fin lille nøglering. Aner ikke hvad det hedder, men man skulle kunne få det i hobbybutikker. Jeg tror vi laver det i år.

Anmeld

12. november 2009

Susan1978

Jeanette skriver:

Et maleri - køb et lærred og lad ham gå til den med maling

Det var også min første tanke..

på med voksdugen og regntøjet også skal de bare ha lov at gå amok..både med håndaftryk og fodaftryk og de store pensler..

men husk for guds skyld at farve baggrunden først..  hvid baggrund er bare ik nice..

Anmeld

12. november 2009

heaven

ann-kristina skriver:

Jeg har også hørt om nogen der laver nøgle ringe i sådan noget plastik agtig noget man kan klippe ud og så skal det i ovnen, hvor det krymper og bliver stift. Man kan vist klippe plastikket i figur, lægge det på begge sider at et fotro (af barnebarnet?) og så få en fin lille nøglering. Aner ikke hvad det hedder, men man skulle kunne få det i hobbybutikker. Jeg tror vi laver det i år.

krympe-plast hedder det.... vi lavede det som julegave engang i bhv - det blev rigtig fint.

Jannie

Anmeld

13. november 2009

Siber

Den børne have jeg arbejder i har de lavet billeder, hvor de har dyppet glaskugler i lamling, også har de trillet dem. Det blev helt vildt flotte (det var vuggestuebørn) papiret/rammen skal ligge i en æske, så de selv kan styre kuglerne rundt

Norgen der forstår?

de havde 2-3 farver også guld til sidst!

Knus Siber

Anmeld

13. november 2009

ka li ja

jeg har tænkt på at tage et fedt billede af ungerne og så få det printet på lærrede. tror det kan gøres for et par hundrede nede i horsens....

ellers tror jeg også jeg hopper på krympe plast, det kan jeg selv huske fra fritteren, det var en go ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.