Julegaver fra de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2009

ivfmarie

Nå.. hvis nu de der unger skal lave en gave til bedsteforellerne.. hvad skal det så være?

Jeg har en drøm om at vi rent faktisk kan finde på en ting, som ungerne kan lave, og som de gamle kan bruge..

Jeg tænker at Freja kan lave en perlekæde til Farmor og Bedstemor. Men hvad så ellers.. hvad kan Malte lave?

Nogen gode forslag? Er der ikke nogen kornflækre mødre der liiige har en alletides ide? Gerne noget der er afprøvet...

Marie - der ikke fatter at jeg frivilligt er begyndt at tænke på julegaver - i november 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tikki

En lynbesked : Hvad med en af de store tændstikæsker - ovenpå kommes lim og påsættes pastaskruer/møllehjul/spagetti osv. Så skal den tilsidst spraymales - flot i guld eller sølv  med rød sløjfe på.

Anmeld

12. november 2009

Tikki

Et maleri - køb et lærred og lad ham gå til den med maling

Anmeld

12. november 2009

Marco2

En kop han kan male på?

Anmeld

12. november 2009

Kristina V

Ví har lavet ting som, to remmer hun bliver sat ved og så putter vi de farver på som passer til deres hjem, og så tvære hun i det. Til sidst har jeg piftet det lidt om med lidt sølv eller guld og så et billede af hende igang med at male...

Eller har det været hånd/fod aftryk, tegninger med glimmer og ting hun selv kan lime på, og så i en lille bog, som de kan opdatere.

Ellers har jeg lavet en mini scrap bog med billeder, hvori hun også får nogle sider til at klatte på..

Anmeld

12. november 2009

Mary

Jeg har i Netto købt en helt stak æsker med små hvide vaser til at male på, og ungerne har været igang og syntes det var rigtig hyggeligt. Sådan en lille vase kan jeg sagtens forestille mig bedster og older i vores familie vil stille frem og faktisk også nyde synet af det

Anmeld

12. november 2009

Mie A

Vi købte sidste år stof-maling. Så dekorerede vi alt fra forklæder til grydelapper... ja, selv Lærke kunne være med til det, ved at lave fodaftryk

Anmeld

12. november 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

En kop han kan male på?

Yup, eller tallerkner...

Anmeld

12. november 2009

Nadi

Min første tanke var også de der kopper eller tallerkner man kan male eller tegne på som en gave fra Malte.

Jeg er absolut ikke så krea (læs: jeg har ikke pladsen til at være cornflækker) men jeg har snydt, og købt et krus og strømper til mormor og morfar i Bog&Idé med skriften "verdens bedste morfar" og "verdens sødseste mormor".

Anmeld

12. november 2009

Helle30

Jeg følger lige lidt med hér. Føler mig aldeles idéforladt. Sidste år lavede Sofie sådan nogle billeder på lærred, hvor hun malede med en stor pensel. Billederne var til hendes gudforældre. Til bedsterne gav vi en digital billedramme, så de selv kan skifte ud i billederne (som vi jo husker at sende til dem jævnligt). I år aner jeg simpelthen ikke, hvad vi skal finde på. Sofie kunne jo nok male på en kop såehh.. Nå, men på den baggrund synes jeg overhovedet ikke, det er for tidligt at begynde at tænke over. Der skal nok være rigeligt med ting at komme bagud med alligevel.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.