Baby-biks i fields

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

LauraLW

Alexanders Moar ... skriver:

Præcis ,, hva er det for et mærke ??

Den hedder jedo. - Man kan få den både som kombi med kasse og med lift. - Og så har den de der dreje forhjul som vi gerne vil have. Og så kan man vist vælge mellem et utal af farver. pris ca 4000.

her er den i en anden biks

http://www.mini-bambini.dk/page_1222081109109.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

Den hedder jedo. - Man kan få den både som kombi med kasse og med lift. - Og så har den de der dreje forhjul som vi gerne vil have. Og så kan man vist vælge mellem et utal af farver. pris ca 4000.

her er den i en anden biks

http://www.mini-bambini.dk/page_1222081109109.html

Har jeg heller ikke hørt om men den er rigtig fin ,, Pæn vogn

Anmeld

11. november 2009

guggle

Saped90 skriver:

Hej!

Ja, jeg har handlet derinde et par gange.. Dog kun mindre ting som stofbleer osv..

Og jeg havde på et tidspunkt købt en top derinde som så sad rigtig dårligt på mig da jeg kom hjem.. Så tog ud dagen efter (MED kvittering) for at få pengene retur, men det kunne ikke lade sig gøre.. Så jeg måtte finde noget andet i stedet for.. Hmm..  Det synes jeg bare var en smule underligt..

Så personligt tror jeg ikke at jeg ville købe barnevogn derinde..

- Sarah 37 + 2

At give penge er en service, men ikke noget de skal...

Anmeld

11. november 2009

sarahb

jeg har en pige i paktik i denne uge som arbejder der ude.. sjovt nok.. men hun er super sød og snakker meget proffesionelt om deres varer og har kæmpe viden om tingene, jeg har også handlet der før og har været tilfreds

Anmeld

11. november 2009

sarahb

og sjovt nok har vi i dag talt om det mærke hvor hun roste lige netop det mærke da det var en super kvalitet til pengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.