Baby-biks i fields

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.771 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2009

LauraLW

Er der nogen der har handlet der?

Jeg var forbi igår og kiggede på en smart vogn, godt nok et mærke jeg ikke kender, men den virkede meget fed, og ikke lige så dy som de mærker vi ellers er stødt på.

Men er det fedt at købe hos en ikke-kæde? Man er jo vant til babysam, kære børn etc. - Tænker i forhold til service og reklamationer etc.

Håber der er nogle der kan hjælpe :-)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

FruPudderkvast

LauraLW skriver:

Jeg var forbi igår og kiggede på en smart vogn, godt nok et mærke jeg ikke kender, men den virkede meget fed, og ikke lige så dy som de mærker vi ellers er stødt på.

Men er det fedt at købe hos en ikke-kæde? Man er jo vant til babysam, kære børn etc. - Tænker i forhold til service og reklamationer etc.

Laura

Hej!

Ja, jeg har handlet derinde et par gange.. Dog kun mindre ting som stofbleer osv..

Og jeg havde på et tidspunkt købt en top derinde som så sad rigtig dårligt på mig da jeg kom hjem.. Så tog ud dagen efter (MED kvittering) for at få pengene retur, men det kunne ikke lade sig gøre.. Så jeg måtte finde noget andet i stedet for.. Hmm..  Det synes jeg bare var en smule underligt..

Så personligt tror jeg ikke at jeg ville købe barnevogn derinde..

- Sarah 37 + 2

Anmeld

11. november 2009

LauraLW

Saped90 skriver:

Hej!

Ja, jeg har handlet derinde et par gange.. Dog kun mindre ting som stofbleer osv..

Og jeg havde på et tidspunkt købt en top derinde som så sad rigtig dårligt på mig da jeg kom hjem.. Så tog ud dagen efter (MED kvittering) for at få pengene retur, men det kunne ikke lade sig gøre.. Så jeg måtte finde noget andet i stedet for.. Hmm..  Det synes jeg bare var en smule underligt..

Så personligt tror jeg ikke at jeg ville købe barnevogn derinde..

- Sarah 37 + 2

Øv, det er da også dårlig service!

Bare svært, da jeg har kigget på en vogn der hedder jedo, som umiddelbart opfylder mine krav, men det er da en satsning når man ikke kender så meget til den...

http://www.mini-bambini.dk/page_1222081109109.html

Det er godt nok en anden biks linket er fra, men vognen er den samme. Jeg har kigget lidt på den der hedder fyn3 (tror jeg nok)

Anmeld

11. november 2009

Bubbi

Jeg har handlet derude en del gange, og jeg har kun positivt at sige om dem.

Havde bla købt en trille pose derinde da jeg var gravid. Da den skulle taget i brug, næsten et år efter, opdager jeg at den ikke lukker tæt.

Vi tager ud med den, og de fik et nyt betræk hjem til den uden problemer, trods tiden.

Vi står selv at skal skifte vores vogn ud, da en eller anden har slået den skæv og vi overvejer også derude fra Og det ville jeg ikke være bekymret over

Anmeld

11. november 2009

FruPudderkvast

LauraLW skriver:

Øv, det er da også dårlig service!

Bare svært, da jeg har kigget på en vogn der hedder jedo, som umiddelbart opfylder mine krav, men det er da en satsning når man ikke kender så meget til den...

http://www.mini-bambini.dk/page_1222081109109.html

Det er godt nok en anden biks linket er fra, men vognen er den samme. Jeg har kigget lidt på den der hedder fyn3 (tror jeg nok)

Den er også fin!

Og kan se at det ikke er mange steder de forhandler den i DK..

Men prøv da at tage ind og snakke med dem.. Det kan jo godt være at det er anderledes når det er en barnevogn man køber.. Ellers kunne du jo købe den på den hjemmeside du linkede til  

Anmeld

11. november 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

Laura

Vi har købt vores barne vogn i den butik i fields ,,,  Det har jeg da ingen skrubler over , det er jo de samme købe og garanti regler der gælder

Anmeld

11. november 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

Laura

Fik forresten byttet barnevogns kassen pga lille skønhedsfejl ojeblikkeligt

Anmeld

11. november 2009

LauraLW

Alexanders Moar ... skriver:

Vi har købt vores barne vogn i den butik i fields ,,,  Det har jeg da ingen skrubler over , det er jo de samme købe og garanti regler der gælder

Åh det lyder da meget godt :-)

Tror måske også det er det at jeg ikke kender mærket, men dermed ikke sagt at det ikke er ligeså godt som så meget andet. Tror bare jeg må springe ud i det :-)

Anmeld

11. november 2009

LauraLW

Bubbi skriver:

Jeg har handlet derude en del gange, og jeg har kun positivt at sige om dem.

Havde bla købt en trille pose derinde da jeg var gravid. Da den skulle taget i brug, næsten et år efter, opdager jeg at den ikke lukker tæt.

Vi tager ud med den, og de fik et nyt betræk hjem til den uden problemer, trods tiden.

Vi står selv at skal skifte vores vogn ud, da en eller anden har slået den skæv og vi overvejer også derude fra Og det ville jeg ikke være bekymret over

Mange tak for svar.

De virkede nu også søde derude, og de kan vel heller ikke overleve hvis de ikke har en god nok service... Må snuse lidt mere derude :-)

Anmeld

11. november 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

Åh det lyder da meget godt :-)

Tror måske også det er det at jeg ikke kender mærket, men dermed ikke sagt at det ikke er ligeså godt som så meget andet. Tror bare jeg må springe ud i det :-)

Præcis ,, hva er det for et mærke ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.