Farvel til min lille Reje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

luckas-mor

hvor er jeg ked a det på jeres vejne
jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må være, men håber snart der kommer en lille ny og helt sund og rask reje.

tror det er vigtigt hvertfald a snakke med sin aller nærmeste familie om det, for det vil tynge dig og din kæreste længe.
me igen så må i tænke på at din krop ikke ville udstøde fostret hvis det var sundt og raskt, ved det ikke er en trøst men som der blev skrevet før så prøv a vende det til noget positivt, når du engang er klar til det.

er sikker på det nok ska lykkedes igen og jeg glæder mig rigtig meget til a høre når der kommer en lille ny reje, så du må endelig skrive det herinde.

indtil videre kan jeg kun gi jer.:

1000og alle de varme tanker jeg har, og så vil jeg   for snart a høre  om en ny reje.

stortnatascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Nymor

Kære allesammen, I er simpelthen bare søde med alle jeres opmuntrende ord og virtuelle kram...i en situation som denne er det  virkelig guld værd!

Vi taler fortsat en masse, og har indtil videre besluttet ikke at fortælle familien om det - indtil videre har vi nok i os selv (vi er og har altid været meget gode til at sætte ord på ting og få talt ting igennem herhjemme), så familien "skånes" pt.

Jeg kan se, at der i disse dage er flere, der har mistet deres små liv i maven - jeg sender jer alle 1000 tanker og håber det bedste for jer!

Knus 

P.S. Så snart der sker noget i maven igen, skal jeg nok give lyd fra mig  ;o)  ;o) ;o) Kryds fingre!

Anmeld

11. november 2009

luckas-mor

Nymor skriver:

Kære allesammen, I er simpelthen bare søde med alle jeres opmuntrende ord og virtuelle kram...i en situation som denne er det  virkelig guld værd!

Vi taler fortsat en masse, og har indtil videre besluttet ikke at fortælle familien om det - indtil videre har vi nok i os selv (vi er og har altid været meget gode til at sætte ord på ting og få talt ting igennem herhjemme), så familien "skånes" pt.

Jeg kan se, at der i disse dage er flere, der har mistet deres små liv i maven - jeg sender jer alle 1000 tanker og håber det bedste for jer!

Knus 

P.S. Så snart der sker noget i maven igen, skal jeg nok give lyd fra mig  ;o)  ;o) ;o) Kryds fingre!

hvertfald alt jeg kan for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.