Anonym skriver:
Min kæreste og mig har haft nogle problemer med hans ex-kæreste som han var sammen med da han var 13/14 år?!
Han havde hende kun dengang for at få sex et væddemål (ledt, men ikke det, det handler om), jeg er meget jaloux anlagt, og bange for og miste ham, han har inegn pige venner og han snakker heller ikke med ex'en, han siger at hun er fortid, det var dumt og at han vil ikke have nået med hende og gøre mere.. Men siden vi startede med og komme sammen for lidt over 2 år siden har hun konstant plaget os, og skabt meget store problemer i vores forhold..
I starten da vi kom sammen skrev hun tit og spurgte ham hvad han lavede med mig, jeg var både grim og klam og det ene og det andet, men min kæreste har bare sagt at hun skulle lade os være for nu er han sammen med mig og sådan er det.. Og hun skrev tit og fik det samme afvide hver gang..
Da vi ca havde været sammen i ½ - 1 år havde han en dag mens jeg sov skrevet til hende og spurgt hvordan det gik osv, men jeg vågnede og opdagede det og hans undskyldning var bare at han vil ikke nået med hende, han ville bare høre hvordan det gik og bevise a jeg ikke skulle bestemme hvem han skrev med.. Ved ikke hvad jeg skal sige til det..
Efter 1 og ½ år havde jeg boet hos ham og hans familie næsten lige fra starten, men hans mor var lidt træt af mig og det at der var en ekstra, (førhen var jeg ynglings svigerdatter) hans søskende elskede mig, de snakkede alle fortroligt med mig, men da det blev for meget for dem, besluttede mig og min kæreste os at vi flyttede hjem til min mor...
Derefter gik det bare nedad, stort set hele hans familie begyndte at rakke ned på mig og sagde jeg havde forandret ham og jeg var forandret osv.. I den tid skændtes vi hver dag, (det skal lige siges at han er som han plejer, det eneste jeg havde ændret var at jeg havde bedt ham om og lade værre med og slås, for han slåsede hele tiden den gang)..
Vi kom sjældent ud til hans familie fordi jeg var bange for de var sure, så når vi var der gik det hurtigt, en dag blev jeg ståene udenfor og ventede på ham, da vi var kommet hjem igen fik han en sms om at jeg ikke skulle nærme mig deres hjem når jeg ikke engang kan sige hej i hendes hjem, så jeg stod ude på en vej og ventede når han skulle hjem og hente nået, en dag da han var hjemme for og hente tøj havde hele hans familie stået og sagt alt muligt om mig at jeg havde været ham utro med mindst 5 af hans venner (passer overhoved ikke!!).. De sagde også at hans 7 årig lillebror var kørt psykisk ned pga os.. (han elsker sin bror overalt på jorden og det trak ham længere ned)
En måned efter ca blev min kæreste inviteret til en fødselsdags fest hos hans søster ude ved hans familie, uden mig.. Jeg bad og tiggede ham om ikke tage afsted i frygt for og miste ham.. men nej han var bange for at hvis han ikke kom så ville han miste sin familie.. Jeg stolede på ham og vi aftalte at han ikke skulle drikke så meget og kom hjem til mig klokken 2 om natten.. Jeg skrev med ham hele aften og han havde forsikret mig om at hans ex ikke var der (hans familie elsker hans ex), men jeg var tryg og stolede på ham..
Ved 00 tiden hørte jeg ikke mere fra ham og jeg blev nervøs og ringede, han græd og græd og sagde de havde taget hans nøgler, og at de var efter ham, jeg bad ham om og tage en taxa og komme hjem til mig, men han ville blive og gøre det godt med familien..
Dagen efter ved 10 tiden var hans telefon gået ud så jeg prøvede og ringe til hans far, for min kæreste havde lovet og være hjemme klokken 10 for han skulle hjælpe min mor og med og flytte.. Jeg fik fat i ham og han var ikke til at tale med, jeg hørte en pige i baggrunden men han sagde det var hans søster.. han sagde han lige skulle sove en time så kom han hjem..
Da klokken var 12 kom han hjem med mega tømmermænd og va underlig... Han sagde at det bare var tømmermændene.. de næste par dage var han underlig og kunne ikke tage på arbejde pga mavepine... Han gemte sin mobil fra mig (førhen måtte jeg se den hele tiden) lagde den under puden om aften, 2 dage efter festen fik han en sms fra ex'en hvor der stod tak for igår.. men han havde slettet den før den var læst, jeg spurgte hvorfor hun skrev det, men han benægtede alt..
5 dage efter slog han op, han sagde han havde haft sex med hende til festen.. Jeg var knust og så billed af ham og hende sammen 24/7.. Jeg prøvede og få ham tilbage og var hans ven.. Han fortalte tit om at han var sammen med hende til fest og jeg skulle høre om de sov sammen osv..
1 mdr efter ca ændrede det hele sig, han havde lige pludselig ikke haft sex med hende det var nået hans familie havde prøvet og bilde ham ind fordi han var så fuld og ikke kunne huske nået, igen var jeg lykkelig og vi var sammen, jeg fik lov til og komme hjem til ham igen osv..'
½ år senere igen ændrede historien sig atter, nu var det ham der havde fået familien til at gå med på den historie om de havde bildt ham ind, han havde fundet på det for og finde på en god undskyldning for og gå fra mig..
Ved ikke hvad jeg skal tro på nu.. hun var med til festen men de havde ikke lavet nået..
vi er stadig sammen og han har skiftet nummer ca 5 gange fordi jeg ikke vil have de skriver sammen og det sys han er ok.. men hun for det alligevel altid.. og skriver altid om at de havde det godt og om at de havde sex osv osv..
Unskyld det blev langt og det er godt klaret hvis du gad og læse det, men kunne ikke få det kortere.....
Hvad kan jeg gøre med hende og ham??
Vil gerne have råd og meninger....