Kan hun ikke bare lad være?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det virker ikke som om du har tiltro til din kæreste overhovedet.

Og jeg kan faktisk godt forstå dig. Jeg synes det er meget for dårligt at ham overhovedet at svare hende, når hun både taler grimt om dig OG der er tvivl om utroskab mellem ham og hende. En rigtig mand ville slå i bordet, bede hende hoppe i havet og ellers ignorere hende.

At tryk avler modtryk er 100 % sandt, men jeg synes han bør vise mere hensyn. (Måske han kan se det med alderen)

Hans familie virker uden tvivl meget mystiske og grænseoverskridende. Desværre er du nødt til at lade ham se dem uden at brokke dig, da de er en del af ham og han elsker dem. De burde selvfølgelig samtidigt respektere hans valg af kæreste.

Desværre er din kæreste meget svag og lader sig trække rundt ved næsen af alle i hans omgangskreds.

Han er muligvis en sød og dejlig fyr, men han er så ekstrem usikker på sig selv, at han aldrig kan være en mand med stort M for dig.

Jeg tror det kan gøres bedre. Desværre.

han vil egentlig heller ikke svare hende når det er han siger at vi skal ignorere hende, det er mig der tager og svare hende, for og se hvad hun vil..

er der intet håb for os?

vi har det bedre nu og vi har ikke hørt fra hende i over et halvt år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Lillefe

Hejsa.. det lyder da som om du er helt vildt usikker på ham! og det med hans familie gør det kun værre..ja altså desværre vælger man også deres familier.. jeg kender en som ikke har tænkt over dette i mange mange år var han sammen med hendes familie... og til sidst holdte han ikke til det.. faktisk var det største delen af grunden til han gik....

umiddelbart forstår jeg ikke hvorfor du spilder din tid på ham.. lader til han lyver konstant så det undre jo ikke nogen at du ikke stoler på ham. Du er så ung.. du kan sagtens finde en som der er til at stole på mere end ham. forstår ikke rigtigt hvorfor du vil have ham tilbage.. det kan godt være svært når man først er fanget.. det ved jeg æv æv.. ved sku ikke rigtigt hvad råd jeg skal give dig andet end der er så mange fyre/mænd derude... og langt de fleste finder ikke på så mange hostirie..

Anmeld

10. november 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hvorfor stoler du så ikke på ham?

gør jeg også medmindre vi er ude eller jeg ikke ved hvad han laver så bliver jeg mistænksom og tror det ene og andet..

Anmeld

10. november 2009

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Hejsa.. det lyder da som om du er helt vildt usikker på ham! og det med hans familie gør det kun værre..ja altså desværre vælger man også deres familier.. jeg kender en som ikke har tænkt over dette i mange mange år var han sammen med hendes familie... og til sidst holdte han ikke til det.. faktisk var det største delen af grunden til han gik....

umiddelbart forstår jeg ikke hvorfor du spilder din tid på ham.. lader til han lyver konstant så det undre jo ikke nogen at du ikke stoler på ham. Du er så ung.. du kan sagtens finde en som der er til at stole på mere end ham. forstår ikke rigtigt hvorfor du vil have ham tilbage.. det kan godt være svært når man først er fanget.. det ved jeg æv æv.. ved sku ikke rigtigt hvad råd jeg skal give dig andet end der er så mange fyre/mænd derude... og langt de fleste finder ikke på så mange hostirie..

jeg elsker ham så højt og sys det hele har ændret sig så godt.. det er bare så sørgeligt med al den modgang, men vi ha jo også gode tider i de 2 ½ år vi har været sammen..

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

gør jeg også medmindre vi er ude eller jeg ikke ved hvad han laver så bliver jeg mistænksom og tror det ene og andet..

man kan ikke stole "næsten på nogen" tror du må tage et valg her.

en anden ting jeg læser....hvis din kæreste ber dig ignorer hendes beskeder, men du fortsat svarer hende.....så er dig der fastholder hende i jeres liv..... hvorfor har du behov for det?

Anmeld

10. november 2009

oo

jeg ville komme afsted ud af det forhold. Det er simpelthen ikke det værd at leve med den usikkerhed der findes mellem jer, du kan jo overhovedet ikke stole på hvad han siger.

jeg har selv haft en kæreste da jeg var samme alder som jer, som var "underlig" og egentlig vidste jeg jo godt han bollede udenom, men jeg troede jeg elskede ham og løj for mig selv omkring hans aktiviteter med andre piger. Først da jeg blev syg, gik det op for mig, hvad der virkelig foregik, og der tog jeg benene på nakken!

Anmeld

10. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes ikke du skal svare hende, da det blot er benzin på bålet.

Om der er håb for jer eller ej, skal jeg selvføgelig ikke kunne sige, men når man er 18 år skal man være lykkelig og forelsket. Man skal ikke kæmpe hårdt for at holde sit forhold sammen. Det er først når du bliver en gammel krage som os andre (ja, det går stærkt med den første ungdom - hehe) og du ved hvilke mænd der er på markedet og hvem der er værd at kæmpe for og hvem du skal give slip på.

Det er 100 % op til dig hvad du skal gøre, men jeg synes du skal holde en lang pause fra ham og slå dig løs og se om du ikke kan forelske dig i en langt mindre kompliceret person du kan stole på.

Anmeld

10. november 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

man kan ikke stole "næsten på nogen" tror du må tage et valg her.

en anden ting jeg læser....hvis din kæreste ber dig ignorer hendes beskeder, men du fortsat svarer hende.....så er dig der fastholder hende i jeres liv..... hvorfor har du behov for det?

et eller andet sted er jeg stadig i tvivl om alle historierne.. og vil gerne se hvor hun vil hen med alt det hun har gang i.. jeg venter lidt på hun måske skulle afsløre nået jeg ikke vidste..

Anmeld

10. november 2009

Lillefe

Tjuhl skriver:

jeg ville komme afsted ud af det forhold. Det er simpelthen ikke det værd at leve med den usikkerhed der findes mellem jer, du kan jo overhovedet ikke stole på hvad han siger.

jeg har selv haft en kæreste da jeg var samme alder som jer, som var "underlig" og egentlig vidste jeg jo godt han bollede udenom, men jeg troede jeg elskede ham og løj for mig selv omkring hans aktiviteter med andre piger. Først da jeg blev syg, gik det op for mig, hvad der virkelig foregik, og der tog jeg benene på nakken!

Ja det er også det jeg mener! fuldstændig desværre! for man har svært ved den slags.. for det er ligesom en ond cirkel...

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Hvis du ved du ikke har noget at være bekymret for, hvad er det så for et råd du søger? Altså er det omkring hvordan i slipper af med ex'en eller?

For ja så vil jeg også mene af det bedste vil være at ignorere hende igen og igen og igen! Så gider hun til sidst ikke det mere. Ingen gider blive ved med noget de ikke får noget ud af! Derfor undrer det mig også, at hun skriver hele tiden, hvis han slet ikke opmuntrer hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.