Kan hun ikke bare lad være?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Lillefe

RGN skriver:

Jeg synes ikke du skal svare hende, da det blot er benzin på bålet.

Om der er håb for jer eller ej, skal jeg selvføgelig ikke kunne sige, men når man er 18 år skal man være lykkelig og forelsket. Man skal ikke kæmpe hårdt for at holde sit forhold sammen. Det er først når du bliver en gammel krage som os andre (ja, det går stærkt med den første ungdom - hehe) og du ved hvilke mænd der er på markedet og hvem der er værd at kæmpe for og hvem du skal give slip på.

Det er 100 % op til dig hvad du skal gøre, men jeg synes du skal holde en lang pause fra ham og slå dig løs og se om du ikke kan forelske dig i en langt mindre kompliceret person du kan stole på.

Fuldstændig enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Hvis du ved du ikke har noget at være bekymret for, hvad er det så for et råd du søger? Altså er det omkring hvordan i slipper af med ex'en eller?

For ja så vil jeg også mene af det bedste vil være at ignorere hende igen og igen og igen! Så gider hun til sidst ikke det mere. Ingen gider blive ved med noget de ikke får noget ud af! Derfor undrer det mig også, at hun skriver hele tiden, hvis han slet ikke opmuntrer hende.

ja råd om hvordan jeg slipper af med hende og bare generelt hvad i sys..

Hun er en meget speciel person, hun har ikke haft et for godt liv osv, jeg tror også det er når hun er allermest ensom hun prøver og opsøge ham..

Anmeld

10. november 2009

Ansemusen

Jeg ville som sagt beslutte mig for om jeg vil stole på ham eller ej. Vælger du at det kan du ikke, må I gå fra hinanden og kan du, må du vælge at ignorere hende ALTID!!! Det bliver ikke bedre hvis hun bliver ved med at spørge i jeres forhold og det vil minde dig om problemerne hele tiden!

Jeg kender ikke til situationen udefra set. Men udfra hvad du fortæller ville jeg ikke stole på ham en meter! Synes han virker meget umoden og som om han lyver rigtig meget. Det er smadder trist at bygge et forhold på det grundlag!

Anmeld

10. november 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

et eller andet sted er jeg stadig i tvivl om alle historierne.. og vil gerne se hvor hun vil hen med alt det hun har gang i.. jeg venter lidt på hun måske skulle afsløre nået jeg ikke vidste..

kan stadig ikke forstå hvorfor?

hvad ønsker du at få ud af det?

Anmeld

10. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hvis du venter på at hun fortæller dig noget du ikke vidste viser det også i al sin tydelighed at du ikke stoler på ham.

Videre... Du kan gøre det bedre.

Og du vil blive meget gladere når du føler dig tryg i dit forhold.

Anmeld

10. november 2009

dorthemus

nutche skriver:

jeg har selv prøvet at blive chikaneret af en ex...og det eneste der virker er at ignorere det, eller prøv at tage beskeden....tryk vidersend...og så send den tilbage til hende. tro mig...efter 4-5 beskeder...så er det ikke længere sjovt. det virker som et råb om opmærksomhed, som i giver hende ved at skrive tilbage.

du siger i er sammen 24/7... er der ingen af jer der arbejder eller går i skole? (ja ved godt det ikke kommer sagen ved) men jeg tænker bare at hvis man går op og ned af hinanden hele døgnet.... ja så mangler man lidt "impulser udefra" så begynder man at gå op i alt hvad den anden laver.

He he..."tryk videresend" til retursender...den var go

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

He he..."tryk videresend" til retursender...den var go

det virker   især hvis afsender var virkelig modbydelig i sine beskeder. ingen gider læse sine egne beskeder.

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

nutche skriver:

det virker   især hvis afsender var virkelig modbydelig i sine beskeder. ingen gider læse sine egne beskeder.

Og slet ikke hvis de er grimme i sproget...flovt  Lidt ligesom at få øje på sig selv i et spejl eller et vindue mens man giver et mega møgfald...endnu mere

Anmeld

11. november 2009

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Og slet ikke hvis de er grimme i sproget...flovt  Lidt ligesom at få øje på sig selv i et spejl eller et vindue mens man giver et mega møgfald...endnu mere

ja man ku godt forestille sig hvor trælst det må være især fordi man ofte skriver sådan en besked for at få en reaktion....og hvis man bare får sin egen besked tilbage... så har man ingen ide om hvordan modtageren har reageret.

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

nutche skriver:

ja man ku godt forestille sig hvor trælst det må være især fordi man ofte skriver sådan en besked for at få en reaktion....og hvis man bare får sin egen besked tilbage... så har man ingen ide om hvordan modtageren har reageret.

På den anden side, så er det at sende den retur er jo også en form for reaktion, ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.