blodprøver svar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Valle81

Mor.sander skriver:

Jeg ved at hvis men far nægter at betale børnepenge for man ikke udbetalt noget som helst før sagen er afgjort i statsforvaltningen, derefter få man dem så med eftervirkene kraft... Men næsten gætte på at der gælder de samme regler når faderskabet ikke ikke er fastslået.

Hejsa,

Da jeg fik min datter fik jeg med fra hun blev født faderskabsbidrag gennem kommunen. Sagen blev afgjort inden for et år og derefter er jeg forsat med at få pengene fra kommunen, da jeg ikke ønskede at skulle hente pengene gennem faderen.

Han nægtede faderskabet, og det hele blev afgjort gennem blodprøver. Da disse var kommet, anerkendte han faderskabet og sagen blev afsluttet.

Til Elias's mor. Da Asta var godt 7 mdr blev vi indkaldt til blodprøver. Skulle afsted 2 gange med 14 dages mellemrum. Det vvar omkring August/September ( kan ikke huske det præcist. Vi fik svarerne juleaften så det har været små 3-4 mdr efter blodprøver blev taget.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Valle81

Cecilia84 skriver:

Ja, jeg har fået nogle papirer jeg kan sende til Familieydelsen så jeg får bidraget af dem indtil videre. Der står bare en masse der er super dårligt formuleret og det lyder som om at man skal betale pengene tilbage til kommunen når sagen er afgjort.. Men det vil vel betyde at man så selv får alle pengene af ham til den tid i stedet for at de går til kommunen..?  Lidt indviklet. Underskriver papirerne og håber der er styr på tingene

Hejsa:0)

Det er faderen der skal betale tilbage til kommunen.

Da jeg fik afgørelsen på faderskabsattesten lå der også et brev om at faderen senest den og den dag skulle betale tilsvarende beløb som jeg i tiden fra min datter blev født til sagen blev afgjort havde fået udbetalt:0)

Efter sagen var afgjort søgte jeg gennem kommunen om fortsat at få bidraget gennem dem, da jeg ikke ønskede at skulle kontakte faderen i tilfælde af han ikke betalte. Vi havde og har ingen kontakt. Fik en formular jeg skulle udfylde og det har kørt automatisk nu i over 5 år:0) De kræver pengene ind af ham:0)

Christina

Anmeld

11. november 2009

Valle81

Elias"s mor skriver:

hej
nogle her inde som vil hvor lang tid det tager og få svar fra boldprøve svar altså faderskabets boldprøver?

Hejsa,

Da jeg fik min datter fik jeg med fra hun blev født faderskabsbidrag gennem kommunen. Sagen blev afgjort inden for et år og derefter er jeg forsat med at få pengene fra kommunen, da jeg ikke ønskede at skulle hente pengene gennem faderen.

Han nægtede faderskabet, og det hele blev afgjort gennem blodprøver. Da disse var kommet, anerkendte han faderskabet og sagen blev afsluttet.

Til Elias's mor. Da Asta var godt 7 mdr blev vi indkaldt til blodprøver. Skulle afsted 2 gange med 14 dages mellemrum. Det vvar omkring August/September ( kan ikke huske det præcist. Vi fik svarerne juleaften så det har været

Anmeld

11. november 2009

Valle81

MetteLetten skriver:

Hmpf .. hm .. øh .. Jeg blander mig lige

Jeg er midt i en faderskabssag - Fik taget den sidste blodprøve for en uge siden, og jeg har fået børnebirdag og ekstra børnebidrag og hvad det ellers hedder alt sammen, hele tiden - Og når sagen så er slut får faderen et brev om at han skylder kommunen alle de penge, som jeg har fået i løbet af sagen - Og derefter skal han sevl betale

Hey.

Sådan fik jeg det også. Vil lige sige, at hvis du ønsker kan du søge om fortsat at få faderskabsbirdaget gennem kommunen, så du ikke skal hive fat i faderen og løbe ind i problemer hvis han ikke betaler.

Jeg fik en blanket fra kommunen, og har fået faderskabsbidraget af dem og får det fortsat, så sørger de for at inddrive pengene af ham:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.