blodprøver svar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Mor.sander

Jeg ved at hvis men far nægter at betale børnepenge for man ikke udbetalt noget som helst før sagen er afgjort i statsforvaltningen, derefter få man dem så med eftervirkene kraft... Men næsten gætte på at der gælder de samme regler når faderskabet ikke ikke er fastslået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mutti2

Mor.sander skriver:

Jeg ved at hvis men far nægter at betale børnepenge for man ikke udbetalt noget som helst før sagen er afgjort i statsforvaltningen, derefter få man dem så med eftervirkene kraft... Men næsten gætte på at der gælder de samme regler når faderskabet ikke ikke er fastslået.

Jeg fik da penge fra staten indtil faderskabs sagen var afgjort!!  

Men det er jo 1½ år siden.... det kan da være det har ændret sig!!

Knus

Anmeld

10. november 2009

MorTilGustav

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg fik da penge fra staten indtil faderskabs sagen var afgjort!!  

Men det er jo 1½ år siden.... det kan da være det har ændret sig!!

Knus

Ja, jeg har fået nogle papirer jeg kan sende til Familieydelsen så jeg får bidraget af dem indtil videre. Der står bare en masse der er super dårligt formuleret og det lyder som om at man skal betale pengene tilbage til kommunen når sagen er afgjort.. Men det vil vel betyde at man så selv får alle pengene af ham til den tid i stedet for at de går til kommunen..?  Lidt indviklet. Underskriver papirerne og håber der er styr på tingene

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Cecilia84 skriver:

Ja, jeg har fået nogle papirer jeg kan sende til Familieydelsen så jeg får bidraget af dem indtil videre. Der står bare en masse der er super dårligt formuleret og det lyder som om at man skal betale pengene tilbage til kommunen når sagen er afgjort.. Men det vil vel betyde at man så selv får alle pengene af ham til den tid i stedet for at de går til kommunen..?  Lidt indviklet. Underskriver papirerne og håber der er styr på tingene

Ja, det betyder bare at hvis faderen indviller i at betale til dig (og du ikke vælger at få dem igennem kommunen), så når du får penge af ham, så får du jo alt det du har haft til gode,

De penge du så´har fået af kommunen skal de jo så have tilbage

Håber du forstår hvad jeg mener!!

Knus

Anmeld

10. november 2009

MorTilGustav

Ja, det betyder bare at hvis faderen indviller i at betale til dig (og du ikke vælger at få dem igennem kommunen), så når du får penge af ham, så får du jo alt det du har haft til gode,

De penge du så´har fået af kommunen skal de jo så have tilbage

Håber du forstår hvad jeg mener!!

Knus

Aaaah, super! Mange tak for hjælpen!

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Cecilia84 skriver:

Aaaah, super! Mange tak for hjælpen!

Det var så lidt søde.

Du skriver bare hvis der er andet jeg kan hjælpe med

Forresten så stort tillykke med din smukke guldklump

Kan se at han kom på min fødselsdag....  

Anmeld

10. november 2009

Sees

Hmpf .. hm .. øh .. Jeg blander mig lige

Jeg er midt i en faderskabssag - Fik taget den sidste blodprøve for en uge siden, og jeg har fået børnebirdag og ekstra børnebidrag og hvad det ellers hedder alt sammen, hele tiden - Og når sagen så er slut får faderen et brev om at han skylder kommunen alle de penge, som jeg har fået i løbet af sagen - Og derefter skal han sevl betale

Anmeld

10. november 2009

MorTilGustav

MetteLetten skriver:

Hmpf .. hm .. øh .. Jeg blander mig lige

Jeg er midt i en faderskabssag - Fik taget den sidste blodprøve for en uge siden, og jeg har fået børnebirdag og ekstra børnebidrag og hvad det ellers hedder alt sammen, hele tiden - Og når sagen så er slut får faderen et brev om at han skylder kommunen alle de penge, som jeg har fået i løbet af sagen - Og derefter skal han sevl betale

Kanon  Men det er vel ikke noget der sker automatisk? Jeg har lige udfyldt nogle papirer der gerne skulle give mig børnebidraget indtil sagen er afsluttet og derudover ordinært og ekstra børnetilskud

Anmeld

10. november 2009

MorTilGustav

Det var så lidt søde.

Du skriver bare hvis der er andet jeg kan hjælpe med

Forresten så stort tillykke med din smukke guldklump

Kan se at han kom på min fødselsdag....  

Mange tak!!!  

Anmeld

10. november 2009

Sees

Cecilia84 skriver:

Kanon  Men det er vel ikke noget der sker automatisk? Jeg har lige udfyldt nogle papirer der gerne skulle give mig børnebidraget indtil sagen er afsluttet og derudover ordinært og ekstra børnetilskud

Ifølge min sagsbehandler, så skal jeg henvende mig til kommunen, når sagen er afsluttet, men papirne på hvem der er far til Emil, og så kontakter de ham, omkring pengene

Det er bare med at skrabe sig så mange bidrag til sig, så muligt - Jeg får lige godt 10.000 hvert kvatal, pga. alle de der bidrag - Utrolig dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.