blodprøver svar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.799 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
nogle her inde som vil hvor lang tid det tager og få svar fra boldprøve svar altså faderskabets boldprøver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mutti2

Elias"s mor skriver:

hej
nogle her inde som vil hvor lang tid det tager og få svar fra boldprøve svar altså faderskabets boldprøver?

Hejsa

Da vi fik dem taget for 1½ år siden, måtte man først tage dem da bebs var 3 mdr, så skal i alle have taget 2 blodprøver med 14 dages mellemrum, og derefter tog det imellem 8 og 12 uger, før vi fik svar!!

Held og lykke med det

Knus Pernille

Anmeld

10. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Da vi fik dem taget for 1½ år siden, måtte man først tage dem da bebs var 3 mdr, så skal i alle have taget 2 blodprøver med 14 dages mellemrum, og derefter tog det imellem 8 og 12 uger, før vi fik svar!!

Held og lykke med det

Knus Pernille

veed godt de føst må når de er 3 månder . skulle bare høre hvornår lang tid et tog med svaene da jeg gerne vil ha det overtået

Anmeld

10. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Hejsa

Held og lykke med det

Knus Pernille

veed godt de føst må når de er 3 månder . skulle bare høre hvornår lang tid et tog med svaene da jeg gerne vil ha det overtået

Anmeld

10. november 2009

MorTilGustav

Hejsa

Held og lykke med det

Knus Pernille

Jeg står og skal igennem det samme. Trist at det tager SÅ lang tid  Men man kan vel få børnebidraget af kommunen indtil prøverne viser hvem faderen er og man derefter får pengene af ham..? Eller hvordan var det for dig?
Vh Cecilia

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Elias"s mor skriver:

Jeg har en veninde der valgte selv at investere i en test,.... jeg ved ikke hvad det kostede, men hun fødte for en måned siden og har allerede fået svar!!!

Det var også en mulighed

Knus

Anmeld

10. november 2009

SHERO

Hejsa

Held og lykke med det

Knus Pernille

Undskyld jeg lige låner tråden til at stille et spørgsmål...

Jeg skal også igennem en faderskabssag til marts/april og min mor sagde at hun mente at man får faderbidraget udbetalt af kommunen indtil sagen er afsluttet, og så sender kommunen ham en regning. Det ved du vel ikke om er rigtig vel? eller skal han "bare" betale dem fra den dag sagen er afsluttet...

Anmeld

10. november 2009

SHERO

var vi vist flere der er i tvivl om... :-)

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Cecilia84 skriver:

Jeg står og skal igennem det samme. Trist at det tager SÅ lang tid  Men man kan vel få børnebidraget af kommunen indtil prøverne viser hvem faderen er og man derefter får pengene af ham..? Eller hvordan var det for dig?
Vh Cecilia

Ja det er træls at skulle vente så længe, og efterfølgende vente på at den rigtige far så gider at skrive under

Ja du kan sagtens søge om at få tilskudet af statsforvaltningen indtil sagen er afgjort

I spørger bare løs hvis der er andet

Kæmpe knus Pernille

Anmeld

10. november 2009

Mutti2

Tullen85 skriver:

Undskyld jeg lige låner tråden til at stille et spørgsmål...

Jeg skal også igennem en faderskabssag til marts/april og min mor sagde at hun mente at man får faderbidraget udbetalt af kommunen indtil sagen er afsluttet, og så sender kommunen ham en regning. Det ved du vel ikke om er rigtig vel? eller skal han "bare" betale dem fra den dag sagen er afsluttet...

Hejsa

Ja du kan sagtens søge om at få dem igennem kommune/statsamtet. Det gjorde jeg.

Og så får han en efterregning på det når sagen er afgjort

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.