Afstemning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Vingummien

Invitere dem og vis at du ikke er nede hvor de er. Og så lav bordplanen efter det hvis du ved nogen ik kan sammen 

Hvis de kommer.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tenna92

Altså jeg vil ikke sige jeg har samme problem, men jeg ved hvordan du har det!

Min svirinde og jeg kan ikke sammen, vi kunne da hun fik lov at kører showet, indtil jeg sagde sku og fanden ! Efter der har vi ikke været på talefod, og hun har tvunget min bror til at lade det gå ud over deres børn, min mor og ham at hun ikke kan med mig, min bror er meget "under skoen" men jeg har intet respekt for hende, derfor taler og ser jeg stadig min bror, og jeg tager hjem og besøger min bror og min niese og nevø hvis det passer mig om hun er hjemme eller ej, og jeg har i sinde at når jeg føder og når han skal døbes vil jeg invitere dem alle..

Jeg vil ikke være den der skal falde på knæg og tikke, men jeg vil heller ikke være den der leger "brønahave barn" og stikker næsen i sky.

Håber du kunne bruge det

Knus Tenna

Anmeld

12. november 2009

Lone Jakobsen

ville invitere dem.

kæmper nemlig med det samme...næsten  

og vi invitere hver gang.

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

Jeg ville helt klart invitere.... Så er det jo op til dem om de vil komme!!

Men jeg kan godt huske din historie, og kan udemærket forstå dine tanker omkring det, for de har bestemt heller ikke behandlet dig ordentligt.

Men som mange af de andre nævner må man desværre sommetider vise sig som den store, selvom det er svært. Har nogenlunde det samme problem med min egen mor, så jeg ved udemærket hvor svært det er.

Hvad siger kæresten til det hele??

Knus Pernille

Anmeld

12. november 2009

maria_wlt

Jeg ville ikke invitere dem.... Bare fordi det er familie så betyder det ikke at man skal "arbejde" lidt for respekte... og ihvertald heller ikke at de SKAL med fordi det jo er familie...

Anmeld

14. november 2009

Ranarupta

Jeg har stemt, at jeg ikke ville invitere dem. 

Og det har jeg gjort ud fra den betragtning, at hvis jeg stod i den situation, og der var nogle, der ikke accepterede min kæreste/mand, at så ville jeg ikke have dem med til sådan en begivenhed.

Som en anden skriver, så kan barnet ikke vurdere, hvad der sker. Men det kan I. Det er meningen, at det skal være en glædens dag og ikke et sted, hvor man kan håbe på, at folk ændrer mening.  Det gøres nok bedst en stille aften på et roligt sted.

Jeg synes ikke, at det er relevant lige hér, hvorfor din søster m.fl. ikke kan/vil acceptere din kæreste/mand. Men jeg synes, at det der er vigtigst, er hvordan I har det inden i. 

Og hvis det ender med, at du beslutter, at de ikke skal inviteres, så synes jeg heller ikke, at det kommer til at hedde sig, at det ender på børnehave-niveau. Jeg ved jo ikke helt, hvor alvorligt det er, men jeg synes at det er vigtigt, at man ikke lader sig trampe på. 

Desuden tror jeg, at det er vigtigt at tænke lidt ud i fremtiden. Sørg for at barnet ikke bliver udsat for, at der er nogle i mors familie, der ikke kan lide far. Det vil være ødelæggende.

Så hvad mener jeg egentlig? Tja, du skal følge dit hjerte, og hvis du inviterer dem, så er det måske en idé at invitere dem hjem til en snak forinden, så I ikke står med det til dåben, der skal være en dejlig dag! 

Anmeld

14. november 2009

M.O.A.R.

Nu er det tilsyneladende dem der har et problem og ja, det viser jo deres niveau, og hvor smålige/barnlige de er.

Jeg ville også vise mig som den voksne og invitere, så må de sku bare sige nej hvis det er det, så kan de ikke sige '' jamen i inviterede jo heller ikke os''

Fordi de er sådan behøver du jo ikke være det.

- men samtidig, har du så lyst til at invitere dem? hvis de siger nej, bliver du så skuffet og hvis de siger ja er du så bange for de vil ødelægge dagen for dig?

Malene 17+4

Anmeld

14. november 2009

mariamiss6

Når de nu ikke gider invitere jer hvorfor skulle i så invitere dem?

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

hc=k skriver:

Jeg ville invitere dem og vise dem at de er velkomne og at du ønsker de skal være en del af jeres familie (nukender jeg jo ikke historien) og så må det jo være op til dem at tage din familie som den er! Men du kan jo ikke gøre meget andet end at invitere sem og håbe at de får dårlig samvittighed over ikke at acceptere dit valg.

for familiefred Sabina- der kender det alt for godt

Anmeld

19. november 2009

MORJESPERSEN

Jeg ville ikke inviter dem.. Jeg står i samme problem som dig, min kære søster kan heler ikke lide min mand, så vi var ikke med til hendes 25 år´s fødselsdag jeg var meget skuffet over hende... Så det er dem der har problemet, og ikke os... jeg vælger at så ved min mand´s side... jeg ville ikke have nogen i mit hus som ikke kan lide os... Så helt klart NEJ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.