Afstemning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Mine søstre og jeg er ikke rigtig på talefod. De vil ikke acceptere min kæreste. De invitere ikke os til fx. fødselsdag, barnedåb osv. Hvad ville du gøre hvis du skulle holde barnedåb

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.383 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. november 2009

hc=k

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

vatten

Jeg ville vise mig som den voksne og invitere.

En barnedåb er barnets dag, og det er jo så lille, at det alligevel ikke lægger mærke til, hvis stemningen er lidt trykket- og måske det kan gøre, at de ændrer deres indstilling til din kæreste

Anmeld

10. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Min første indskydelse var, når de ikke inviterer hvorfor skulle du så. Men så tænkte jeg, næh hvorfor gå på deres niveau.

Så jeg ville inviterede dem og hæve mig over deres umodenhed. Det er dit liv, de skal ikke blande sig i hvem du er sammen med med mindre det er fordi han er direkte ikke er god for dig. Tænker her på hvis han har alkoholdmisbrug, er voldelig eller andet. Så synes jeg det er på sin plads at man gør alt hvad man kan:0)

Knus

Christina

Anmeld

10. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Min første indskydelse var, når de ikke inviterer hvorfor skulle du så. Men så tænkte jeg, næh hvorfor gå på deres niveau.

Så jeg ville inviterede dem og hæve mig over deres umodenhed. Det er dit liv, de skal ikke blande sig i hvem du er sammen med med mindre det er fordi han er direkte ikke er god for dig. Tænker her på hvis han har alkoholdmisbrug, er voldelig eller andet. Så synes jeg det er på sin plads at man gør alt hvad man kan:0)

Knus

Christina

fuldstændig enig

Jeg ville også invitere og være "det store menneske". Så må de jo sige nej tak hvis de ikke er interesserede i at komme.

knus Caroline

Anmeld

10. november 2009

Mie A

Jeg synes at du skal se bort fra om de inviterer jer eller ej. I bund og grund handler det jo om, du har lyst til at de skal fejre denne dag med jer eller ej.

Anmeld

10. november 2009

Nadi

Jeg ville ikke invitere dem, hvis ikke du har lyst til at se dem. Det er jeres fest og derfor også jer der bestemmer hvem I har lyst til der skal med, om man så er familie eller ej. Synes ikke man skal føle sig tvunget til at invitere nogle man egentlig ikke har noget sammen med bare fordi man er i familie med hinanden.

Men ihvterfald god fornøjelse med barnedåben, det er en fantastisk dag

-Nadia

Anmeld

10. november 2009

Sisley

Kan godt forstå, at du er meget i tvivl, men hvis du ikke inviterer dem, lægger du måske kun mere brænde på bålet. Hvis du inviterer dem og de kommer, har I måske en chance for at blive gode venner igen.
De må altså prøve at opføre sig som voksne mennesker og være civiliserede overfor dig og din kæreste (det gælder naturligvis begge veje) de få gange om året I måske "bliver nødt til" at ses. Det er trods alt din nærmeste familie.

Held og lykke med det - jeg håber virkelig det løser sig!

Sisley
14+2

Anmeld

10. november 2009

wamse

jeg ville ikke invitere dem, de har jo selv lagt ud med hvordan de mener det skal køre mellem jer.

Anmeld

10. november 2009

Sjl-msl-Mkl

hc=k skriver:

Jeg har stemt at du IKKE skal invitere dem..

Hvis jeg var dig ville jeg simpelthen sige til dem at hvis de ikke kan acceptere dit liv - din kæreste, så er det DERES tab! Du skal ikke invitere nogen som faktisk ikke vil dig/jer. De må være lige så voksne og komme ind i kampen. Man er 2 til tango, det er ikke kun dig der skal få det til og fungere! Det er dine søstre, og din dør vil altid stå åben for dem. Men der må være grænser.

Bare min mening..

Anmeld

10. november 2009

Mira0911

Jeg vil invitere... Kan jo ikke passe at voksne mennesker, skal være på børneplanen...

De kan jo melde fra eller ej... Det er deres valg om de vil komme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.