Sisley skriver:
Jeg har set kombivogne med liggemål på omkring 90-95 cm (og kan selvfølgelig ikke lige huske hvilket mærke, men vender tilbage), så det skal ikke være liggemålet der afgør "duellen" mellem kombivogn/barnevogn.
Jeg tænker mest på, hvad der er nemmest når vi bor i lejlighed, skal rundt med bus (eller vores lille bil), på indkøb, i skoven osv. Hvis det eneste der taler for en barnevogn er, at den er stor, så ved jeg ikke om det vil være det rigtige valg for os...
Hvor er det bare svært at være gravid :-)
Hejsa:0)
Jeg har haft begge dele. Da jeg ventede Asta købte jeg barnevogn og da hun blefv et år købte jeg en kombivogn. Grundet til combivognen var at den er mere lækker som klapvogn. Det betød meget for mig at hun vill kunne sove i den hvis det blev akruelt, at den havde vendbart styr, at den var lidt postret og comfortable.
Jeg brugte altid barnevognen som første valg indtil hun blev to, og brugte combivogn når vi lige skulle i skoven, en hurtig tur ned i byen osv.
Jeg var meget glad for barnevogn, synes slet ikke det var besværligt. Synes det er meget mere hygeligt og lækkert at putte sit barn i barnevognen. Det er lækkert med al pladsen, når man er ude og handle osv. Og som en anden nævner, så skal de i dagplejen sove i barnevogn, der må de ikke osve i combi vogne.
Det er slet ikke det mindste besværligt med barnevognm i bus, jeg har ingen bil, så har altid brugt offentlige transportmidler uden problemer og en combivogn og en barnevogn fylder næsten det samme:0)
Knus Christina
Anmeld