Endelige enige, men så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

malou

jillkolsbjerg skriver:

Synes da ham kæreste"fætteren" skal være stolt over at i vælge "hans" mellemnavn til jeres vidunder;-)

knus jill

19+5

ps vi kan heller IKKE finde drenge navne.....smiler tror det er et velkendt problem...;-) Mænd vil have maskuline drengenavne....griner;-) Min kæreste mener at vores søn ( hvis vi får en dreng ) skal hedde The Hulk...hehe nixen min dreng skal IKKE hedde The Hulk, som ham den store grønne mand....han er jo fuldstændig fra den...;-) pigenavne er ikke noget problem....vi er blevet enige om at lave en liste med hver 5-10 navne. en række med pige og en række med drenge navne så ser vi om vi ramme nogle der er ens...og tager den så derfra;-)

sjovt.... vi kunne slet ikke finde nogle pigenavne... men vi vidste med det samme at vores søn skulle hedde Victor som betyder sejrsherre!! Hvis vi havde fået en pige havde det nok endt med lodtrækning med navne op af en hat

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Vingummien

Jeg syntes ikke kan skal aftalec navne og hvem vil blive sur osv. Man skal jo tage det navn man vil give og syntes om, man skal jo leve med det imange år,  så vil det da være træls at skulle vælge et navn man kun syntes halvt om.

Emils fætter hedder Emil blev lidt små irriteret da de kom og efter og sagde at deres dreng også skulle hedde det, nu synte sjeg bare det er sjovt de hedder det samme og kan skabe en meget sjov samtale når man snakker om dem begge

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Først vil jeg da lige høre hvordan det står til med jeres navnejagt??

Jeg ville nok ikke selv vælge et navn som betyder noget for min veninde/hendes kæreste. Men omvendt, hvis det ikke er nogen man ser så ofte, så.... Havde nok været noget andet hvis det var et helt alm navn som: Oliver, emil eller hva man nu kan finde på!

Jeg og to veninder er sat til at føde med en uges mellenrum og skal alle 3 have drenge og jeg indrømmer blankt at jeg ville blive træt af det hvis de andre "tager vores navn" Jeg fik kønnet afvide som den første, og jeg lagde ud med det samme at han skal hedde Mathias, også må de andre jo så ta den derfra....

Min ene veninde, som er en rigtig god veninde men vi ses desværre kun ca 3 gange om året spurgte mig om det ville være okay hvis de kaldte deres for Nicklas (hedder min ældste søn) for det havde de haft på tale. Og ja selvfølgelig er det okay! Men kommer de nu og siger at deres lille ny også skal hedde Mathias, så ville jeg syntes det er små træls....

Kram fra Louise 22+3

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Anias er skrottet for vores vedkommende! Synes dog stadig ikke at man kan have monopol på et navn, og slet ikke almindelie navne! Det er Anias jo så ikke, og derfor har vi valgt det fra.

Anmeld

8. december 2009

katti24

Forstår godt dit dilemma, men jeg har en veninde der altid har fortalt mig at hvis hun får en datter skal hun hedde Tatianna, og jeg ville aldrig drømme og at "tage" hendes datters navn  Syntes ik rigtigt det er noget man skal gøre, med mindre man var vild med navnet inden veninden fortalte at det var hendes navn, så syntes jeg godt man kan snuppe det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.