Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

bette

synes rikke er sej.. 

og så vil jeg egentlig bare have lov at råbe og skrige som en sinddsyg... aarrgghhhhhhhhhhhhhhhjjigjjgpjdsipgjdipjsfpijeigfjæwsjgi9sjgipojbmvipmrwilrjw9g0pjrwgvkjr9ogkj9pkgw

jgfijgiorjgirj0i9grgpoijrwgiorj09g9r0grm

pis og lort.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Siber

bette skriver:

synes rikke er sej.. 

og så vil jeg egentlig bare have lov at råbe og skrige som en sinddsyg... aarrgghhhhhhhhhhhhhhhjjigjjgpjdsipgjdipjsfpijeigfjæwsjgi9sjgipojbmvipmrwilrjw9g0pjrwgvkjr9ogkj9pkgw

jgfijgiorjgirj0i9grgpoijrwgiorj09g9r0grm

pis og lort.. 

Tak søde Bette!

og du skal bare råbe og skrige alt det du vil, og mere til. Vi er lige her

Anmeld

27. februar 2011

Siber

Mary skriver:

Puha, jeg føler virkelig med dig 

Hep hep!

Tak, har virkelig brug for det, det tog helt overhånd!

Anmeld

27. februar 2011

Siber

linemus skriver:

Jeg hepper på dig, Rikke Det bli'r så godt bagefter

Tak Line, jeg glæder mig til det værste er overstået! Tænk at man kan blive så afhængig, det er virkelig skræmmende

Anmeld

28. februar 2011

linemus

Siber skriver:

Tak Line, jeg glæder mig til det værste er overstået! Tænk at man kan blive så afhængig, det er virkelig skræmmende

Ja, det er skræmmende. Jeg havde hovedpine i fire dage, da jeg var på "afvænning", men lige pludselig vendte det, og hvor er det skønt ikke at være besat af tanken om at skulle have det daglige sukkerfix, for at holde den kørende. Så hæng i!!

Anmeld

28. februar 2011

linemus

Line - har to (stadigt sovende) trunter (Nanna og Sofie) hjemme med feber og grim hoste. Jeg troede ellers, vi havde en aftale her i huset om, at mandag var mors og kun mors. Det har de åbenbart glemt. Det kunne ellers være så dejligt (læs: tiltrængt) efter sådan en vinterferie-uge

Anmeld

28. februar 2011

Grynt

Har også 2 stk feber ramt unger hjemme....liiiige hvad jeg mangler, da jeg egentlig gik og tænkte på, hvad jeg dog skulle gøre uden mere dårligdom   

Og siden manden ikke er hjemme, så kan man jo ligeså godt ryde op og ryde ud og få nye møbler  LOOL

Grynt, som æælsker mit ny kontor og stue

Anmeld

28. februar 2011

linemus

Gætteleg:

Nanna: "Der kommer min pikke pikke"

Hvad ser vi?

(ja, jeg keder mig)

Anmeld

28. februar 2011

Grynt

linemus skriver:

Gætteleg:

Nanna: "Der kommer min pikke pikke"

Hvad ser vi?

(ja, jeg keder mig)

pippi pippi??

Anmeld

28. februar 2011

Kaufie

Mette, pjækker fra tandlægen...... Kunne ikke overskue at skulle være ude af døren kl 8 efter en nat, hvor Najas sut havde besvær med at blive i hendes mund..... til damens store utilfredshed....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.