Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2011

Marco2

Nu med et mindstebarn der vejer 4100 g og måler 54 cm. Så en vægtøgning på 700 g og et højdespring på 5 cm. Det går godt nok stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2011

Siber

Marco2 skriver:

Nu med et mindstebarn der vejer 4100 g og måler 54 cm. Så en vægtøgning på 700 g og et højdespring på 5 cm. Det går godt nok stærkt

wwwwaaauuuu

Jeg har nu et mindste barn der er 4 mdr i dag og smager grød!!

Anmeld

23. februar 2011

linemus

Line - ude godt, men hjemme bedst

Anmeld

23. februar 2011

Marco2

Siber skriver:

wwwwaaauuuu

Jeg har nu et mindste barn der er 4 mdr i dag og smager grød!!

Jamen hun kan da ikke være 4 mdr allerede  Du har da lige fået hende …

Anmeld

24. februar 2011

Lene76

Lene - Så blev nanna lige vejet igen af sp, og jo jo 300 g på en uge så nu er hun 3050g og måler stadigvæk 50 cm min lille pus  

Anmeld

24. februar 2011

Lise

Lise - har haft sidste besøg af sp idag. Casper bliver et år om 15 dage, og vejer nu 8,2 kg og måler 72 cm... lille bitte lort!!! Andre der har haft så små et-års børn? Han knækkede sin højdekurve (igen) hvilket bekymrede hende lidt (og nu også mig)

Anmeld

24. februar 2011

Siber

Rikke-  har sendt Alma og Johanna på ferie hos bedstemor og bedstefar. De skal være på Bornholm en hel uge!!!

Anmeld

24. februar 2011

Siber

Lise skriver:

Lise - har haft sidste besøg af sp idag. Casper bliver et år om 15 dage, og vejer nu 8,2 kg og måler 72 cm... lille bitte lort!!! Andre der har haft så små et-års børn? Han knækkede sin højdekurve (igen) hvilket bekymrede hende lidt (og nu også mig)

Alma vejede 8 kg og var 70 cm da hun var 1 år- hun var/er også en lille lort!

Anmeld

24. februar 2011

Millebasse

Lise skriver:

Clara er 13 mdr. og vejer 7,9 kg. og er 72 cm. lang.

Hun knækker også kurven og hendes læge er en smule bekymret, så hun skal vejes ved 15-mdrs. vaccinen.. Clara æder jo (inden hun blev indlagt) som et voksent mandfolk og møffer kun rundt på numsen, så vi aner ikke hvor al den mad bliver af...

Anmeld

24. februar 2011

Tut

Marco2 skriver:

FLOT!

Det er den størrelse begge mine har haft VED FØDSLEN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.