Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Marco2

AG - på vej til julefrokost 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

linemus

Line - for pokker! Nu har Nanna brækket sig i sin seng. De to (TO!) sidste lørdage har det været Sebastian. Er december forbandet for os? Kan de ikke bare være syge én gang? Hvad er odds'ene lige for at vi kommer på søndag?

Anmeld

18. december 2010

Lise

linemus skriver:

Line - for pokker! Nu har Nanna brækket sig i sin seng. De to (TO!) sidste lørdage har det været Sebastian. Er december forbandet for os? Kan de ikke bare være syge én gang? Hvad er odds'ene lige for at vi kommer på søndag?

I SKAL komme på søndag

Anmeld

18. december 2010

Lise

Lise - kan ikke sove...

Anmeld

18. december 2010

Kaufie

Lise skriver:

Lise - kan ikke sove...

Velkommen i klubben - eller.... Jeg kunne nok hvis ikke frk. Brystglad hang i min venstre, stadig sårbelagte, brystvorte...... Av

Anmeld

18. december 2010

Lise

Kaufie skriver:

Velkommen i klubben - eller.... Jeg kunne nok hvis ikke frk. Brystglad hang i min venstre, stadig sårbelagte, brystvorte...... Av

Jeg var fandme vågen fra ca 2:30, hvor Casper vågnede og ville ha ma, ma, ma (det fik han, og sov videre) og indtil ca 5.. Kl 5:30 da Casper igen vækkede mig, var jeg næsten lige døset hen igen. Behøver jeg at sige at jeg er lidt træt.. Nu skal vi snart flyve til det nordjyske, og så skal vi holde fødselsdag for mig resten af dagen. Hyggeligt, men kunne nu godt bruge en halv time på eeen siii, og en halv time på den aaaan'... 

Anmeld

18. december 2010

ivfmarie

Marie - håber på at morgendagens besøgende er forstående og overbærende.. her rooooder!

Anmeld

18. december 2010

Susan1978

Susan, som er lidt skuffet over sin 11års dag   troede vi skulle ud at spise og hygge..  men nej, det kan kæresten ikke overskue.. han har været til julefrokost igår og har sovet det meste af dagen væk, jeg har klaret bryllupskage, haft 5 børn i huset og har bagt pølsehorn og boller samt drukket kaffe med nabo konen..

øv.. og danmark taber i håndbold.

Anmeld

18. december 2010

ivfmarie

Susan1978 skriver:

Susan, som er lidt skuffet over sin 11års dag   troede vi skulle ud at spise og hygge..  men nej, det kan kæresten ikke overskue.. han har været til julefrokost igår og har sovet det meste af dagen væk, jeg har klaret bryllupskage, haft 5 børn i huset og har bagt pølsehorn og boller samt drukket kaffe med nabo konen..

øv.. og danmark taber i håndbold.

jeg har lige slået din situation op i en synonym ordborg.. der står: "rimelig neder'n"

Tillykke med dagen

Anmeld

18. december 2010

Susan1978

ivfmarie skriver:

jeg har lige slået din situation op i en synonym ordborg.. der står: "rimelig neder'n"

Tillykke med dagen

Prikken over i'et var så menuen:spaghetti m ketchup :0/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.