Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Muffinmus

Og her, jamen her vil jeg prøve at ignorere det faktum at den lille komsammen jeg holder fredag er en fødselsdagfest. For jeg bliver IKKE 30.....

Og som i øvrigt hqavde en søn der vold kastede op i går aftes...nice.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Marco2

AG - har været mega aktiv på barns sygedag Har fået pakket alle gaverne ind, Emily har lavet til og fra kort til alle pakker og hun har malet julegaverne til bedsterne og onkler/fastre. Lavet lækker aftensmad og sidder nu i sofaen og slapper aw 

Anmeld

13. december 2010

birgittemarie

Marco2 skriver:

AG - har været mega aktiv på barns sygedag Har fået pakket alle gaverne ind, Emily har lavet til og fra kort til alle pakker og hun har malet julegaverne til bedsterne og onkler/fastre. Lavet lækker aftensmad og sidder nu i sofaen og slapper aw 

Så er det oppe over AG! Jeg gik også totalt i overhalingsbanen fra en uges tid før fødslen... Hmm, det gjorde jeg vist egentligt fra 3-4 uger før, ved nærmere eftertanke.

Birgitte - ondt i nak. Træt af at sove i hak. Ellers fuld af tak.

Anmeld

13. december 2010

ka li ja

karina . var jo på herre besøg fredag

jeg kom først hjem i dag, så godt gik det

Anmeld

14. december 2010

Lise

ka li ja skriver:

Hold da op - det var sgu da noget af en marathondate  

Anmeld

14. december 2010

Marco2

birgittemarie skriver:

Så er det oppe over AG! Jeg gik også totalt i overhalingsbanen fra en uges tid før fødslen... Hmm, det gjorde jeg vist egentligt fra 3-4 uger før, ved nærmere eftertanke.

Birgitte - ondt i nak. Træt af at sove i hak. Ellers fuld af tak.

Det må du end ikke tænke!!  Der er laaaang tid til jeg skal føde endnu. Jeg har INTET klart mht baby, så planlægger absolut ikke at føde før tid. Jeg tror selv på 40+2 så der er jo lang tid til

Men jo, har fået mere energi og har faktisk fået lavet rigtig mange ting de sidste par dage. Så det er jo dejligt ift at have det trælst med graviditeten.

AG - ikke fødeklar

Anmeld

14. december 2010

Hyner

- Knokler for at få huset beboeligt igen....

Køkken sat op- bad med klinker.... Så det er faktisk bare en masse tapeseren og malen der mangler samt strøm.....

Hyner -der håber i alle har det godt og som bare glæder sig til at komme hjem i egen seng....

Anmeld

14. december 2010

Grynt

Hyner skriver:

- Knokler for at få huset beboeligt igen....

Køkken sat op- bad med klinker.... Så det er faktisk bare en masse tapeseren og malen der mangler samt strøm.....

Hyner -der håber i alle har det godt og som bare glæder sig til at komme hjem i egen seng....

Dér var du jo Hyner  Dejligt at høre at det går fremad med huset. Og det med at male og tapetsere må da ligge lige til højrebenet for dig...

Anmeld

14. december 2010

ka li ja

Lise skriver:

Hold da op - det var sgu da noget af en marathondate  

ja det må man sige

Anmeld

15. december 2010

linemus

ka li ja skriver:

Ska' vi ikke høre lidt mere? Hvem, hvad og hvor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.