Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

linemus

Line - nyder stilheden efter to dage (+ weekenden) med 4 børn hjemme og krydser fingre for, at der ikke bliver ringet fra skolen/bh'en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Grynt

ka li ja skriver:

karina . var jo på herre besøg fredag

jeg kom først hjem i dag, så godt gik det

Er man mon øm nogen steder??

Anmeld

15. december 2010

bette

weee sidder her og hører sange fra pyrus.. så skal der sku julestemning på menuen

Anmeld

15. december 2010

heaven

Jannie - nu certificeret ICDP-vejleder

Anmeld

15. december 2010

linemus

heaven skriver:

Jannie - nu certificeret ICDP-vejleder

Tillykke!

Hvad er det?

Anmeld

15. december 2010

Lene76

linemus skriver:

Tillykke!

Hvad er det?

hehe lige mine ord Line

Tillykke med den nye titel..... som hmmmmmm

Anmeld

15. december 2010

heaven

hehe lige mine ord Line

Tillykke med den nye titel..... som hmmmmmm

hehe......

Jamen kort fortalt så er icdp en tankegang indenfor relationspædagogik... icdp står for: International Child Development Program

man arbejder med udvikling i relationen pæd/barn eller forældre/barn udfra videooptagelser, hvor det positive samspil er i fokus... man kan særligt bruge det i forhold til børn det har det svært i dagligdagen i inst f.eks... det er en slags coaching, hvor jeg skal få den jeg vejleder, til selv at komme med løsninger på evt problemstillinger

nu har jeg gennemført kursuset, og kan dermed vejlede i min egen inst eller andre inst i dette... det er rigtig rigtig fedt, og glæder mig meget til at komme igang med det på mit job, og håber jeg også kan komme i andre inst når jeg er lidt mere vant i processen

Jannie

Anmeld

16. december 2010

ivfmarie

heaven skriver:

hehe......

Jamen kort fortalt så er icdp en tankegang indenfor relationspædagogik... icdp står for: International Child Development Program

man arbejder med udvikling i relationen pæd/barn eller forældre/barn udfra videooptagelser, hvor det positive samspil er i fokus... man kan særligt bruge det i forhold til børn det har det svært i dagligdagen i inst f.eks... det er en slags coaching, hvor jeg skal få den jeg vejleder, til selv at komme med løsninger på evt problemstillinger

nu har jeg gennemført kursuset, og kan dermed vejlede i min egen inst eller andre inst i dette... det er rigtig rigtig fedt, og glæder mig meget til at komme igang med det på mit job, og håber jeg også kan komme i andre inst når jeg er lidt mere vant i processen

Jannie

se.. det vidste jeg faktisk godt.. Og stort tillykke med tiltlen!

Vores børnehave "arbejder" med ICDP principper/teknikker.

Anmeld

17. december 2010

ka li ja

linemus skriver:

Ska' vi ikke høre lidt mere? Hvem, hvad og hvor?

en rigtig dejlig fyr fra fyn og han kommer her op i morgen jubiiiiiiiiiiii

Anmeld

17. december 2010

ka li ja

Grynt/Tina skriver:

Er man mon øm nogen steder??

din gamle gris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.