Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Lene76

Lene- som har haft en lang dag...... Mille vågnende kl 4 og kastede op helt vildt 6 gange frem til kl 6,30 hvor hun endelig fik ro i et par timer....... Manden er osse ramt..... heldigvis er Viktor og jeg friske. Nu har jeg lavet suppe til imorgen hvor viktor og jeg ska i legestue, og kødsauce og pasta til aftensmad i dag og nu tager jeg så lige til en spinningtime for at få lidt tid til mig selv......

har en go aften pige og pøj pøj til tut imorgen  glæder mig helt vildt til at se Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Tynen

Mary skriver:

Maria - og som i øvrigt ikke planlægger børn, de kommer bare af en eller anden grund 

Kender det...

Anmeld

24. november 2009

Susan1978

Susan som vil gå i køkkenet og være konflækker...

skal lige ha smidt en kage sammen.. øh den skal bages først, (min søster har bestilt til torsdag)  også vil jeg lave lasagnen til i morgen aften. En veninde kommer på besøg efter arbejde.. 

Anmeld

24. november 2009

..

Rikke som lige har bestilt bio-billetter til Luftkastellet der blev sprængt på fredag. Glæder sig til aften UDEN børn, passer det ind mellem 2 amninger..! og Rikke som lige har fået utroligt smuk kæmpe stor buket roser af Martin

Anmeld

24. november 2009

Tut

Tut - der virkelig er ved at skide i bukserne af "skræk" over at, om 12 timer så ligger jeg på hospitalet.... Hmmm, gad vide hvor meget søvn jeg får i nat

Anmeld

24. november 2009

Tynen

Tut skriver:

Tut - der virkelig er ved at skide i bukserne af "skræk" over at, om 12 timer så ligger jeg på hospitalet.... Hmmm, gad vide hvor meget søvn jeg får i nat

Glæd dig, Tuttifrutti!
Det er så hamrende vildt og særdeles stort!

(Men derfor kan jeg fanderme godt forstå du er ved at skide af skræk    )

Anmeld

24. november 2009

Mie A

Mie - med en søn der har fået astmatisk bronkitis igen igen... Men som endelig har fået tilbudt maske til ham!!

Anmeld

25. november 2009

Tynen

Trine - Har "Dyyyyyyrene på laaaandet" på hjernen

Anmeld

25. november 2009

ka li ja

karina - er så glad i dag, skal monster snave med en jeg holder af i morgen, juhuuuuuuu

Anmeld

25. november 2009

Nadi

Nadia - har en hund der prutter lidt for fælt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.