Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Monica

Monica - totalt bombet... Tobias har været vågen 100 gange og Gustav lavede pølser på gulvet da jeg var ude og vugge barnevognen i morges...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

ivfmarie

Mary skriver:

Maria - bliver helt forpustet af at læse alle jeres gode statusbeskeder! - og som lige har fået den der vaccination som alle snakker om. Venter spændt på bivirkninger  OG som har total overskudsbaby i maven der er vågen 20 timer i døgnet og er ventet om kun 38 dage 

Marie - studser over Mary´profil-besked... 5½ år til termin? Det da er en grundigt planlagt efternøler...

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

Marie - pencillin er gud

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Marie - studser over Mary´profil-besked... 5½ år til termin? Det da er en grundigt planlagt efternøler...

For satan da!!!

GIV MIG NOGET AF DET DU ER PÅ!!!

Shit, så vågen du da er!!!

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

Marie - laver absolut ingenting... det gjorde jeg også igår, men jeg blev bare ikke helt færdig med det!

Anmeld

24. november 2009

Kaufie

Mette - nu kommer heldet: har lige fået en opringning fra den lokale guldsmed om at jeg blev trukket som en af vinderne i konkurrencen fra Christmas By Night i fredags! 1 stk valgfri trollekugle til mig....

Anmeld

24. november 2009

birgittemarie

Mary skriver:

Maria - bliver helt forpustet af at læse alle jeres gode statusbeskeder! - og som lige har fået den der vaccination som alle snakker om. Venter spændt på bivirkninger  OG som har total overskudsbaby i maven der er vågen 20 timer i døgnet og er ventet om kun 38 dage 

Uh! Tillykke med vaccinebeslutningen! Så er der i hvert fald ikke mere at spekulere over der! Håber du ikke får bivirkninger og er også imponeret over den velplanlagte nr. 4

Knus Birgitte - hjemvendt fra forhåbentligt sidste jordemoderbesøg med besked om, at baby ikke ligger helt fast, så jeg skal lægge mig, hvis vandet går og ringe efter en ambulance Wuhuuu! Actionpacked!

Og som forøvrigt har set sig alt for lun på navnet Loke, nu hvor skytten er et ubestrideligt faktum.

Anmeld

24. november 2009

birgittemarie

Tut skriver:

Tut - der lige er kommet hjem efter at have været ude og købe newborn bleer.... Og tænk, der er under 24 timer til jeg skal sættes igang

Waaaaa, newbornbleer Iiiiiih, hvor er det spændende!!!

Anmeld

24. november 2009

Mary

Maria - griner lidt for meget af sin egen dumhed  og som i øvrigt ikke planlægger børn, de kommer bare af en eller anden grund 

Anmeld

24. november 2009

Mary

Maria - nu med rumlen i maven der leder tankerne hen på den bivirkning min læge talte om som var diarré....Vil ikk, vil ikk, vil ikk........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.