Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

ka li ja

karina - kan ikke overskue hendes økonomiske situation, så har fået et møde den 30. på kommunen, og fagforeningen ringer i eftermiddag, ang min fyring!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

karina - kan ikke overskue hendes økonomiske situation, så har fået et møde den 30. på kommunen, og fagforeningen ringer i eftermiddag, ang min fyring!!!

FYRING?

Mette - nu med

Anmeld

24. november 2009

Rasmine

Mette - undrer sig over om et bad også er en overspringshandling?

Anmeld

24. november 2009

Mie A

ka li ja skriver:

WHAT?!? Fyring...

Anmeld

24. november 2009

Kaufie

Mette - igen hjemme med varme William - burde ellers have været til vigtig møde med rekrutteringsfirma, men...... Min efterløns-far har lovet at hjælpe sin tidligere arb.plads sidste uge op til 1. dec, og min svigermor er i høj-risikogruppen og ikke vaccineret.....Manden er på stor opgave i Århus..... og drengen vil bare "sid' ve' Mor"

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

marie - har aldrig drukket så meget the i hele mit liv.. jeg pisser sgu snart ren kvæde med kamilleblomst!

Anmeld

24. november 2009

Millebasse

Camilla - har en super frisk dreng, selvom han har været i narkose og fået nye dræn i ørerne..

Anmeld

24. november 2009

Louise mortil4

Louise - som tror marie skal passe på med alt det kamille the, så der ikke kommer kamille blomster ud af ørene og navlen

Anmeld

24. november 2009

ivfmarie

mortil4 skriver:

Louise - som tror marie skal passe på med alt det kamille the, så der ikke kommer kamille blomster ud af ørene og navlen

det kunne ellers se fint ud... meget bedre end alt det snot der kommer ud nu!!

Anmeld

24. november 2009

Mary

Maria - bliver helt forpustet af at læse alle jeres gode statusbeskeder! - og som lige har fået den der vaccination som alle snakker om. Venter spændt på bivirkninger  OG som har total overskudsbaby i maven der er vågen 20 timer i døgnet og er ventet om kun 38 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.