Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

Susan1978

Lene76 skriver:

Lene - hader bare det skide høfeber....... hvorfor ska de osse blæse og være varmt og hvorfor ska folk ha græs....... hmmm håber på en lille regnbyge i nat som måske ska hjælpe lidt på min allergi

årh jeg ved hvordan du har det....  sådan et fantastisk vejr her, er bare så NOT fantastisk for græsallergikere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2010

Susan1978

Susan som 7*9*13 ik har pudset næse siden kl. 15 mener jeg... 

måske jeg er i bedring..   - der er også kun penicilin piller til i morgen.

& Ea som har brændt ballen på grillen, stakkels lille pus..  men hun var tapper.. rendte med kolde klude i en lille time.. nu sover hun.

Anmeld

4. juli 2010

Lise

Lise - har haft en fordrukken mand sovende under sofabordet her til morgen. Simon: "Hva' laver faaaar? Det må man ikke. Man må ikke sove under booordet"  

Godt det er så sjældent han går i byen!

Anmeld

4. juli 2010

linemus

Lise skriver:

Lise - har haft en fordrukken mand sovende under sofabordet her til morgen. Simon: "Hva' laver faaaar? Det må man ikke. Man må ikke sove under booordet"  

LOL

Anmeld

4. juli 2010

ivfmarie

Lise skriver:

hihi.. Malte ville ha' sagt: Så kan han læret det, Ha!!

Anmeld

4. juli 2010

ivfmarie

Marie - nyder freden på mit laboratorium... Ikke flere patienter inden sommerferien, så nu er det bare oprydning og rengøring (og Baby.dk?!!) Og jeg har være SÅ fræk og uansvarlig at jeg har taget en kop kaffe med ind på lab .. Bare jeg nu ikke bliver busted af lab-policen!

Anmeld

4. juli 2010

Lise

Lise - har en baby på knap fire måneder der prøver at kravle  

Anmeld

4. juli 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Lise - har en baby på knap fire måneder der prøver at kravle  

Vildt!

Anmeld

4. juli 2010

Kaufie

Lise skriver:

Haha - William ville have sagt: "Faar....skal vi bygge hule???"

Anmeld

4. juli 2010

Kaufie

Mette, har nu købt pæretræ til Williams dagplejemor som tak for de to år han nu har hærget i hendes hjem og have. Fredag er sidste dag - men onsdag skal han have kage med i legestuen eftersom de er to, der stopper fredag - og SÅ meget kage kan (må) de ikke spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.