Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

linemus

Hyner skriver:

Hyner -stadig ingen bebs, dog underlig fornemmelse samt lidt mere slimy såååå mon ikke det snart er tid??

Hva' så, Hyner? Er der sket noget siden imorges? Sender alverdens vestøv ned til dig. Han må da for dælen snart være på vej ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

linemus

Lise skriver:

Nå, nåede sgu aldrig at få taget billeder, før de blev sat frem. Og så kastede gæsterne sig over dem, så der er taget et stykke af hver  Og de var svært tilfredse med dem, så det var jo dejligt. To mudcakes med lag af hvid chokomousse og bærsymfonimousse (med navn og dato), og to lyse kager med friske jordbær og vanille/flødecreme med hakket chokolade (med roser, og små blomster på siden). Den med jordbærrene var bare så lækker!!!  Ikke det mest kreative mht pynten - orkede dem slet ikke da jeg kom til at pynte dem...  Det bliver aldrig min hobby!

Mmm, det lyder lækkert og ser lækkert ud. De er da blevet fine! Hvad er det for nogle farvede "underlag", du har brugt? Er det også mmf?

Og tillykke med dåben, hvis jeg ikke har fået det sagt (det har jeg vist ikke...) 

Anmeld

1. juni 2010

Hyner

linemus skriver:

Hva' så, Hyner? Er der sket noget siden imorges? Sender alverdens vestøv ned til dig. Han må da for dælen snart være på vej ud 

Ikke en skid er der sket.... Har endda støvsuget bilen, bare for at holde mig lidt igang...

Men Emma fødte jeg jo også først 10dage over, og det er jo så i morgen

Anmeld

1. juni 2010

Lise

linemus skriver:

Mmm, det lyder lækkert og ser lækkert ud. De er da blevet fine! Hvad er det for nogle farvede "underlag", du har brugt? Er det også mmf?

Og tillykke med dåben, hvis jeg ikke har fået det sagt (det har jeg vist ikke...) 

Tak  De farvede underlag er sådan nogen plastic-nogen fra IKEA. De koster 19,50

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Ivf og Tynen!

Tak for respons, men jeg er helt ok Jeg bliver bare så stressfyldt, når Sofiepigen græder og 3 børn + mand stadig snakker til mig i munden på hinanden. Så er weekenden lang. Og så bliver jeg så led af mig selv, når jeg ikke har tålmodighed til de store børn

Åh, hvor jeg føler med dig! Og ved præcis, hvordan du havde det. Der er et eller andet ved ens spædbarns gråd, der stresser én helt vildt! Jeg kan koncentrere mig om intet andet, når Albert skriger og bag efter får jeg den ondeste samvittighed over at have snerret af NM. Øv, hvor er det træls.

Knus Birgitte, hvis lillemand er blevet 6 måneder i dag.

Anmeld

1. juni 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Åh, hvor jeg føler med dig! Og ved præcis, hvordan du havde det. Der er et eller andet ved ens spædbarns gråd, der stresser én helt vildt! Jeg kan koncentrere mig om intet andet, når Albert skriger og bag efter får jeg den ondeste samvittighed over at have snerret af NM. Øv, hvor er det træls.

Knus Birgitte, hvis lillemand er blevet 6 måneder i dag.

Ja, lige netop

Tillykke med lillemanden! Her fejrer vi 4 ugersdag

Line

Anmeld

1. juni 2010

Lise

Lise - hyler til tv2 dokumentar om nogen adoptivbørn

Anmeld

1. juni 2010

Tut

Tut - lige hjemvendt fra lægevagten og apoteket - Nana har nu lungebetændelse..... Så har hun da også fået samtlige følgesygdomme der er efter RS'en.... Stakkels lille mus.

Morgendagens projekt bliver at få hende til at spise noget...

Anmeld

1. juni 2010

Lise

Tut skriver:

Tut - lige hjemvendt fra lægevagten og apoteket - Nana har nu lungebetændelse..... Så har hun da også fået samtlige følgesygdomme der er efter RS'en.... Stakkels lille mus.

Kan man være mere uheldig?  God bedring med hende..

Anmeld

1. juni 2010

Susan1978

Tut skriver:

eiii hvor er i altså bare uheldige..  god bedring med bette musen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.